Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Instalace[vyřešeno]  (Přečteno 1488 krát)

Double_K

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Instalace[vyřešeno]
« kdy: 02 Dubna 2008, 17:30:33 »
Mám problém, který tu byl řešen a vyřešen, ovšem popsané řešení nemohu použít. Při pokusu o aktualizaci nebo instalaci SW se mi objeví následující hláška.
E: dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a' to correct the problem.
E: _cache->open() failed, please report.
Řešení zde popsané spočívá v uposlechnutí nápovědy, tedy manuálním spuštění dpkg atd. To však nemohu použít, protože se mi stejná hláška objeví, když chci spustit dpkg. Mám podezření, že něco běží na pozadí, co brání fungování dpkg. Zajímalo by mne, jaký proces případně ukončit, abych příslušná cache šla otevřít. Možná se na všechno dívám Windowsovýma očima, jsem úplný nováček.
Zdravím všechny, Karel
« Poslední změna: 02 Dubna 2008, 18:57:14 od Double_K »

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Instalace
« Odpověď #1 kdy: 02 Dubna 2008, 17:42:44 »
Takže když zadáš příkaz do terminálu
sudo dpkg --configure -a
odentruješ
zadáš heslo
odentruješ
tak to nepomůže? Popř. co to udělá?

Double_K

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Re: Instalace
« Odpověď #2 kdy: 02 Dubna 2008, 17:59:38 »
Napíše: Nastavuji balík ubuntu-docs (7.10.5) ...

premet

  • Host
Re: Instalace
« Odpověď #3 kdy: 02 Dubna 2008, 18:48:07 »
No to je v pořádku  ;) tím je chyba vyřešena. Tato chyba pravděpodobně nastala třeba při komplikaci s instalací balíčku nebo třeba násilné ukončení synapticu a podobně .

Double_K

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Re: Instalace [vyřešeno]
« Odpověď #4 kdy: 02 Dubna 2008, 18:55:47 »
Tak díky, přesně tak to bylo. Prohlížel jsem si linuxové disky z Windows pomocí Total Commanderu a byly tam v Synapticu nějaká rezidua. Ve Windows bych vymazal poškozené soubory, ale tady jsem ještě ucho. Moc díky! Karel