Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: reinstalace Ubuntu  (Přečteno 7397 krát)

geF

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 8
reinstalace Ubuntu
« kdy: 01 Března 2008, 17:51:34 »
Dobrý den,
jsem naprostý začátečník s linuxem a mám tu jeden problém. Snažil jsem se instalovat Eclipse, ale psalo mi to, že tu je nějaká kolize a mám se podívat do synaptics (nebo jak se to jemnuje :-)) tak jsem se tam podíval a zkoušel teda něco odinstalovat, aby mi moje oblíbené eclise nainstalovat šlo, ale než abych něco vyřešil tak jsem to spíš zhoršil. Zmizely mi nabídky aplikace apod. Místo písmenek vidim jen čtverečky... Dá se nějak opravit instalace? Jak když místo písmen vidim jen takový ty nečitelný znaky? Jak řešit tu kolizi eclipse?
mockrát děkuji
« Poslední změna: 01 Března 2008, 18:14:59 od geF »

JohnyN

  • Host
Re: reinstalace Ubuntu
« Odpověď #1 kdy: 01 Března 2008, 18:29:40 »
Myslím, že najjednoduchší a najrýchlejší postup je reinštalácia. Ak tam nemáte veľa dát a nastavení, tak by som vám poradil zálohovať dáta, prip. aj /home, následný formát a reinštalácia.

geF

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 8
Re: reinstalace Ubuntu
« Odpověď #2 kdy: 01 Března 2008, 18:37:28 »
no data tam nemám žádný, ale na disku jsou ještě windows, kde data jsou a formát disku teda nic moc... Nedá se nějak jen spustit ten stávající nefungující systém ubuntu a dát do romky CD s Ubuntu a reinstalovat?

JohnyN

  • Host
Re: reinstalace Ubuntu
« Odpověď #3 kdy: 01 Března 2008, 18:40:26 »
Ja som nemal na mysli formát celého HDD ale iba partície s Ubuntu  :D To by bolo asi príliš, formátovať celý HDD so všetkými partíciami   :o

Dúfam, že nemáte Ubuntu a Windows na jednej partícii, to by bolo asi ťažšie preinštalovať.
Takže stačí, ak napr. vo Windows v Správcovi diskov (alebo cez GParted v LiveCD Ubuntu) zrušíte partíciu Ubuntu a nainštalujete tam Ubuntu znova.
« Poslední změna: 01 Března 2008, 18:42:05 od Ján Nosko »