Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Blender - pomale renderovanie  (Přečteno 2147 krát)

pavolzetor

  • Host
Blender - pomale renderovanie
« kdy: 07 Dubna 2008, 17:23:53 »
ahojte neviete preco je renderovanie jednoduchych objektov (kocka) pomale (cca. 20 sekund)
« Poslední změna: 10 Dubna 2008, 02:30:52 od Anna Taliánová »

Zdeněk Havlík

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 17
    • Vozembouch Wing
Re: Blender - pomale renderovanie
« Odpověď #1 kdy: 21 Dubna 2008, 11:22:01 »
A jaky pouzivas render? Ja pri pouziti YafRay (kostka + tri svetla) rendruji i 49 sekund :)

pavolzetor

  • Host
Re: Blender - pomale renderovanie
« Odpověď #2 kdy: 21 Dubna 2008, 13:15:08 »
to implicitne (jednoducha kocka + 1 svetlo)

Tomas

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 100
    • The Dark Crusaders shall lead the way to the Lake of the Ancients as the burning Eferias will light the way
Re: Blender - pomale renderovanie
« Odpověď #3 kdy: 22 Dubna 2008, 07:53:40 »
Popravde ked tak pozeram na tvoju konfiguraciu (neviem ci este aktualna) tak sa mi nezda ten cas az taky nerealny. Ja to mam v priemere nejakych 5 sekund a to som si urobil paru nastaveni ktore som nasiel na wikibooks aby slo renderovanie o nieco rychlejsie. Avsak to nastavenie sa tykalo len viacjadrovych procesorov. Cize na tvojom mieste by som si z toho asi az taku tazku hlavu nerobil.
Asus F3Tc, AMD Turion64 X2, 3GB RAM, GeForce7300 256MB, HDD 120GB, Wi-fi,BT,1.3M Cam included. Running on Ubuntu 9.04 JJ

mefisto87

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 46
Re: Blender - pomale renderovanie
« Odpověď #4 kdy: 23 Dubna 2008, 21:41:01 »
já můžu jedině poradit v panelu Scene (F10) povypínat věci jako OSA, Shadow,... nastavit menší rozlišení výstupního obrázku.. jde přece jen většinou o náhled a když pak budeš dělat závěrečný render tak si na to vyhraď pár hodin ;-) ale to už pak pro dost složitý scény...

jinak 1kostka 1světlo a kamera  mi trvá 0.8s ...

když jsem ještě jel na 800MHz tak ti povím, že jsem měl některý scény problém vyrendrovat.. bo při nekolika milionech vertexů to ten komp nebyl schopnej rozchodit vůbec..
« Poslední změna: 23 Dubna 2008, 21:55:28 od mefisto87 »

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.