Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Pristup na adresare na datovem Windows NTFS disku  (Přečteno 2736 krát)

vawaver

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 381
Pristup na adresare na datovem Windows NTFS disku
« kdy: 12 Května 2008, 12:25:40 »
Dobrý den,
jsem absolutní začátečník, po 10 letech Windowsu jsem se rozhodnul naučit se něco novýho a proto jsem si nainstaloval na svý PC na kterém bězí již Windows XP, taky doinstalovat a udělat si multiboot s Ubuntu 8.04.
Vše se mně zdařilo podle návodu na WIKI a následně na to bych rád dořešil práva pro uživatele, zařazení do skupin a sdílení adresářů.

Moje PC obsahuje
Disk A systémy - na kterém mám nainstalovány multiboot Windows XP a Ubuntu 8.04
Disk B data - na kterém mám Windowsácký My Documents + plus ostatní dokumenty

Vzhledem tomu že Windows používají kromě mě další 2 uživatele, rád bych je přidal taky do Ubuntu a nastavil jim adresáře Dokumenty, Hudba, Videa... tak aby se jim automaticky načetli:
Ubuntu Dokumenty ->Windowsácký My Documents na datovém NTFS disku
Ubuntu Hudba -> adresář MP3, který mám v rootu datového NTFS disku
Prosím o radu jak to celé provést?

Na margo nových uživatelů.
Uživatele přidat umím...rád bych ale poradil jaký práva mu nastavit, anebo bude jej nutné přidat do nejaký skupiny a nastavit pak práva pro ni? Nebo je potřeba postupovat nejakým speciálním postupem?

Dokumenty Word 2007, Excel 2007 v OpenOffice?
Dále by mě zajímalo jako je to s podporou v OpenOffice pro dokumenty .docx a .xlsx (dokumenty Office 2007). Zvládne je otevřít? Anebo je potreba mít dokumenty v standardních formátech .doc a .xls?

Děkuju za odpovědi.

Martin - ViPEr*CZ*

Re: Pristup na adresare na datovem Windows NTFS disku
« Odpověď #1 kdy: 12 Května 2008, 12:38:15 »
Dokumenty Word 2007, Excel 2007 v OpenOffice?