Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Problém so zadaním DNS - nejde uložiť  (Přečteno 2580 krát)

lubo4

• Návštěvník
Problém so zadaním DNS - nejde uložiť
« kdy: 07 Května 2008, 22:54:05 »
Do nového notebooku Acer Aspire som si nainštaloval Ubuntu 8.04 (som začiatočník) a mám problém so zadaním DNS. IP adresu, Masku i Gateway ide zadať, ale v ďalšej záložke DNS si nepamätá zadanú adresu (vo formáte xxx.xxx.xxx.xxx). Zobrazí sa text "Type address" a ak zadám adresu, Ubuntu si ju jednoducho nepamätá, znova sa miesto nej zobrazí text "Type address". V čom je problém, môžem zadať DNS aj iným spôsobom?

V druhom PC mi so zadanými dátami ide internet. V notebooku som úspešne zmenil aj MAC adresu, len to DNS mi nejde zadať.

fermata

• Aktivní člen
  • *
  • skill: write in C
Re: Problém so zadaním DNS - nejde uložiť
« Odpověď #1 kdy: 08 Května 2008, 18:41:47 »
mne predvcerom robilo to iste, a vcera som ju uz zmenila bez problemov...ale netusim, ako je to mozne ::)
"A weak coder becomes a strong coder by reading code and writing code - every day, for fun."

Fujitsu Siemens V5505, Intel Core 2 Duo, 1 GB RAM, Intel X3100, Debian Sid/Squeeze LXDE + Ubuntu Intrepid Ibex

Mirasan

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 12 Října 2008, 21:42:40 »
take mam ten samej problem ...jak jste to prosim vyresil ?

lubo4

• Návštěvník
« Odpověď #3 kdy: 12 Října 2008, 22:00:48 »

Zakúpil som si Win XP. A keďže mi ten nešiel nainštalovať do NB Acer (SATA disk alebo také niečo) a nemal som čas experimentovať, tak som si behol kúpiť ešte Win Vista. :-\

Inak som si krátko nato zakúpil domácu WIFI D-link, vtedy sa DNS nenastavuje v Linuxe, ale v D-link, takže Windows som kupoval zbytočne. :-\

truhlik

• Závislák
« Odpověď #4 kdy: 12 Října 2008, 23:14:28 »