Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: blender a C++  (Přečteno 2246 krát)

pavolzetor

  • Host
blender a C++
« kdy: 30 Června 2008, 21:19:00 »
ked vytvorim objekt v blenderi tak potom si musim napisat nejaky program co mi to da do opengl prikazov?

Martin - ViPEr*CZ*

Re: blender a C++
« Odpověď #1 kdy: 01 Července 2008, 06:45:01 »
ked vytvorim objekt v blenderi tak potom si musim napisat nejaky program co mi to da do opengl prikazov?
Nemusíte vůbec nic :D A pokud chcete mít vlastní program co otáčí objektem z blenderu například (pomocí OGL), tak budete nejspíš muset nějakej takovej napsat :D
Open source is gold way... Mint 17.2, Debian 8.1 Jessie| Ubuntu Wiki (návody) | Google vyhledávač | Qt4 návody

pavolzetor

  • Host
Re: blender a C++
« Odpověď #2 kdy: 04 Července 2008, 13:27:58 »
mne ide o to aby som ho nemusel pisat prikazmi opengl ale aby so to vytvoril v blenderi a potom len nejak exportol a nacital cez C++

Martin - ViPEr*CZ*

Re: blender a C++
« Odpověď #3 kdy: 04 Července 2008, 13:35:38 »
mne ide o to aby som ho nemusel pisat prikazmi opengl ale aby so to vytvoril v blenderi a potom len nejak exportol a nacital cez C++
No nevím v čem to exportuje blender... ale na 3ds jsou třeba knihovny... nebo si napište vlastní metodu ;)
Open source is gold way... Mint 17.2, Debian 8.1 Jessie| Ubuntu Wiki (návody) | Google vyhledávač | Qt4 návody

pavolzetor

  • Host
Re: blender a C++
« Odpověď #4 kdy: 07 Července 2008, 17:31:42 »
asi si napisem  ;)

 


Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.