Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: proggraf - svita na opensource linuxovy FPS engine?  (Přečteno 1922 krát)

romciiik

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 532
    • romiix.org
proggraf - svita na opensource linuxovy FPS engine?
« kdy: 24 Listopadu 2008, 18:01:53 »
zdravim, mozno by som vedel zohnat zdrojaky z hry ktora ma prezentacne video na <a href="http://www.youtube.com/watch?v=55AQeD6UlSQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=55AQeD6UlSQ</a>
je to mrtvy projekt.
bolo to vyvijane pre windows, neviem ani ake kniznece to pouziva, ani aky engine..
malo by zmysel vobec pytat si zdrojaky k windowsackej hre?
bolo by mozne portovanie na linux?
a zaujem o vyvoj?
myslim ze ak by to slo, mohol by vzniknut zaujimavy projekt :)
« Poslední změna: 26 Listopadu 2008, 14:28:19 od romciiik »

Jari

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 348
  • skill: newbie
    • ...pro radost :)
Re: proggraf
« Odpověď #1 kdy: 24 Listopadu 2008, 20:52:28 »
a zaujem o vyvoj?
myslim ze ak by to slo, mohol by vzniknut zaujimavy projekt :)

Tak tu tak sedím u vína a přemýšlím - úplně mi to připomnělo staré dobré časy Might&Magic VI. Zajímavé by to dozajista bylo, jde jen o to, zdali by to šlo nějak pro linux vyvíjet...
Ubuntu HH na Acer TravelMate 4102WLMi (bez Windows || nefunguje infrared, ale ani jsem se o to nepokoušel, jinak v cajku)
Ubuntu LL na Dell  LATITUDE | D 510 (bez Windows || vše funguje rovnou)
 malý blog pro radost :)

romciiik

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 532
    • romiix.org
Re: proggraf
« Odpověď #2 kdy: 25 Listopadu 2008, 00:45:46 »
taakze, prave som mal dlhy pokec s hlavnym vyvojarom toho projektu. to co som uviedol v prvom prispevku bolo vytvorene pomocou engine Kjapi a je to (netestoval ale predpoklada) vyhradne pre win. pytal som sa na moznost pokracovania v projekte, odpoved bola pre mna prekvapujuca, chce pre to vytvorit vlastny engine. ku koncu diskusie mu nebola cudzia myslienka ze by prebehol z DX na openGL. taktiez licencia GPL by pravdepodobne nerobila problem, v pripade ak by sa naslo dost ochotnych ludi podielat sa na tvorbe.

pravdaze teraz neide o nic take ze "buduci tyzden zaciname".. ale chcem vediet ze ci by sa naslo par ochotnych ludi s chutou podielat sa na takomto projekte. programatori, 2D/3D grafici, testeri.. atd... malo by to odozvu?

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.