Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: PlayOnLinux nastavenie pluginu  (Přečteno 1633 krát)

K1bor

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 42
PlayOnLinux nastavenie pluginu
« kdy: 26 Ledna 2009, 11:19:06 »
Môže mi niekto poradiť ako čo najlepšie nastaviť plugin "Advanced Wine Configuration" v PlayOnLinux?
http://www.playonlinux.com/en/download.html
http://www.playonlinux.com/en

« Poslední změna: 28 Ledna 2009, 16:39:07 od K1bor »
Ubuntu 14.04LTS
Debian Wheezy MATE Desktop Environment
Archlinux

K1bor

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 42
Re: PlayOnLinux nastavenie pluginu
« Odpověď #1 kdy: 28 Ledna 2009, 16:38:23 »
Nastavenia sú totožné ako pri editácii registrov wine (prevzaté z www.abclinuxu.cz http://www.abclinuxu.cz/clanky/multimedia/directx-ve-wine)
Ďalší zdroj: http://wiki.winehq.org/UsefulRegistryKeys

Výpis z článku:
Wine používá systém registrů kompatibilní s Windows a stejně jako tam v něm lze nastavit a poladit různé věci. Občas je to dokonce jediný způsob, jak něco nastavit. Grafický editor registrů (stejný jako ve Windows) spustíte příkazem regedit.

Nastavit Direct3D lze v HKEY_CURRENT_USER -> Software -> Wine -> Direct3D. Platné jsou řetězcové položky s následujícími názvy:

DirectDrawRenderer

    Určuje, který backend se použije pro vykreslování (DirectDraw). Platné hodnoty:

        * gdi - použije backend GDI, který je pomalý, ale spolehlivý (výchozí nastavení)
        * opengl - použije backend OpenGL, který je rychlý, ale ne všechny programy s ním fungují správně

RenderTargetLockMode

    Nastavuje režim čtení a zápisu framebufferu zatímco je zamčený. Platné hodnoty:

        * auto - stejné jako readdraw, ale později bude odkazovat na nejlepší metodu (výchozí)
        * disabled - efektivně zakáže zamykání framebufferu
        * readdraw - použije glReadPixels pro čtení a glDrawPixels pro vykreslování
        * readtex - použije glReadPixels pro čtení a vykresluje pomocí texturovaných quadů
        * texdraw - použije textury pro readback (načtení dat z GPU zpět do RAM) a glDrawPixels pro vykreslování
        * textex - použije textury pro readback a vykresluje pomocí texturovaných quadů

OffscreenRenderingMode

    Nastavuje režim "off-screen" vykreslování. OpenGL běžně vykresluje do nějakého okna, které lze vidět na monitoru, ale občas je vhodné vykreslovat do bufferu, který není zobrazený, a tomu se říká "off-screen" vykreslování. Platné hodnoty:

        * backbuffer - vykresluje se do backbufferu, což je část video RAM, která obsahuje další snímek, jenž má být vykreslený
        * pbuffer - použije PixelBuffery, což znamená, že ovladač OpenGL vybere nejlepší umístění pro buffer (RAM, AGP [sdílenou paměť] nebo video RAM)
        * fbo - použije objekt framebufferu

UseGLSL
    Lze nastavit hodnoty "enabled" (povoleno) nebo "disabled" (zakázáno). GLSL je zkratka pro OpenGL Shading Language, což je zvláštní vysokoúrovňový programovací jazyk, který usnadňuje programování shaderů. Od Wine verze 0.9.49 je ve výchozím stavu povolený. Při zakázání se použijí ARB shadery. ARB je OpenGL Assembly Language a jde o nízkoúrovňový jazyk pro programování shaderů. ARB (na rozdíl od GLSL) nepodporuje různé vychytávky (flow control, branching), ale stále se (díky své přenositelnosti) používá.
VideoMemorySize
    Nastavuje množství emulované video RAM. Výchozí hodnota není pevná, nastaví se na základě jednoduché autodetekce založené na odhadu z OpenGL řetězců.
____________________________________________________________________________________________________

    Pri editácii registov  vo wine 1.1.13 však tento kľúč chýba, takže nastavenie je pravdepodbne automatické a tento plugin slúži len pre nižšie verzie wine. Taktiež som tieto nastavenia nenašiel ani v položke „user.reg“ aj keď sa plugin píše, že optimalizácia bola vykonaná a DirectX 9c bol vo wine doinštalovaný (vid http://www.wine-reviews.net/microsoft/directx-90c-march-2008-redistributable-on-linux-with-wine.html).  :-\
« Poslední změna: 28 Ledna 2009, 16:59:36 od K1bor »
Ubuntu 14.04LTS
Debian Wheezy MATE Desktop Environment
Archlinux

Milhouse

  • Moderátor
  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 5726
Re: PlayOnLinux nastavenie pluginu
« Odpověď #2 kdy: 28 Ledna 2009, 17:35:26 »
Tak tam ten klíč dodejte, to snad jde, ne?

N. Á. V. O. D. Y.
 "...naše práce není vidět, ale je důležitá!"

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.