Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Prosím o pomoc při instalaci Ubuntu 8.10  (Přečteno 2567 krát)

Vrojan

• Návštěvník
Prosím o pomoc při instalaci Ubuntu 8.10
« kdy: 01 Února 2009, 08:52:23 »
Dobrý den.Vlastním notebook VP Pavilion s instal.Windows Vista Premium.Pokouším se naistalovat Ubuntu 8.10 z orginál CD ale nedaří se.Program nahraji do počítače a po výzvě k restartu,restartuji.Ale dále se nic neděje,žádná výzva,pokyn nebo ikona.Ví někdo kde dělám chybu?Podotýkám,že jsem se pokoušel o instalaci několikrát,ale se stejným výsledkem.Jsem začátečník,prosím poraďte.Díky.

hase

• Závislák
    • www.palenka.org
Re: Prosím o pomoc při instalaci Ubuntu 8.10
« Odpověď #1 kdy: 01 Února 2009, 09:11:06 »
Vlez do Biosu a podivej se, jestli tam neni zapla ochrana proti other OS. Nevim jak se to presne jmenuje, ale u jednoho ntb HP s Vistou jsem to uz taky zazil...Vlezl jsem tenkrat do Biosu, dal tu funkci "disable" a hned vsecko slo. Skoda, ze si uz to jmeno nepamatuju. Pokud to najdes a bude to ono, tak to sem prosim te napis, at to muzou uplatnit treba i ostatni.
« Poslední změna: 01 Února 2009, 09:13:21 od hase »
AMD 64.bit  6-core mb: M4A89PRO/USB3 , Nvidia GT 520

Vrojan

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 01 Února 2009, 09:24:01 »
Díky za odpověď,ale jak jsem uvedl,jsem začátečník,tak,že nevím jak se do biosu dostat.

airlive

• Závislák
  • Linux User: 479151.
« Odpověď #3 kdy: 01 Února 2009, 09:32:03 »
To si pročti:
http://www.vimevic.cz/hardware/bios.php

Mělo by to být v sekci →security ;)

Do menu biosu se dostaneš před naběhnutím os standartně klávesou F2,je potřeba ty F-kové klávesy vyzkoušet.
« Poslední změna: 01 Února 2009, 09:36:43 od airlive »
openSUSE Leap 15.1
Vivaldi: King of Browsers.
"Tón, kterým se hovoří v linuxových skupinách, je tvrdý, ale srdečný..."

Dudlyk

• Aktivní člen
  • *
« Odpověď #4 kdy: 01 Února 2009, 10:31:12 »