Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Statistické programy  (Přečteno 5537 krát)

3.14.TR

Statistické programy
« kdy: 03 Května 2009, 16:31:19 »
zdravim, jsem nováček a mám prosbu:
neví někdo o nějakém slušném statistickém programu jako je např. MedCalc nebo Statistika, běžící na windows? Nepotřebuju nic složitého. Stačí bay měl všechny základní statistické fce a ovládání bylo co nejvíc grafické (na psaní kodu moc nejsem...)
předem dík
CPU Intel Core i5 2500 (4 jádra po 3.3GHz); RAM Kingston HyperX (2x2GB, DDR3); VGA nV GIGABYTE GTS450

jmedik

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 21
Re: Statistické programy
« Odpověď #1 kdy: 03 Května 2009, 19:27:07 »
zkus najít něco v repozitářích, dále by tu byl Matlab pro linux a pak možná i Octave, ale s tím si nejsem jistý, zda má nějaký toolboxy ke statistice. Obojí je ale spíš na psaní než na klikání myší.
Ubuntu 9.04, Lenovo R61, Intel C2D 2100MHz, 4GB RAM, FSB 800MHz, Intel GMA X3100

3.14.TR

Re: Statistické programy
« Odpověď #2 kdy: 03 Května 2009, 20:30:05 »
měl sem spíš na mysli prgram podobný tomuto http://www.medcalc.be/medcalc.php (dole jsou EXAMPLES), jednoduchý na ovládání, pouze tabulka a rovnou z ní graf pomocí nějaké statistické metody... každopádně díky, matlab tak jako tak instalovat plánuji
CPU Intel Core i5 2500 (4 jádra po 3.3GHz); RAM Kingston HyperX (2x2GB, DDR3); VGA nV GIGABYTE GTS450

luisah

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3704
Re: Statistické programy
« Odpověď #3 kdy: 04 Května 2009, 08:25:23 »
měl sem spíš na mysli prgram podobný tomuto http://www.medcalc.be/medcalc.php (dole jsou EXAMPLES), jednoduchý na ovládání, pouze tabulka a rovnou z ní graf pomocí nějaké statistické metody... každopádně díky, matlab tak jako tak instalovat plánuji