Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: KDevelop problém  (Přečteno 2276 krát)

NeoNel

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 41
KDevelop problém
« kdy: 11 Května 2009, 16:42:04 »
Ahoj, mám problém zkompilovat projekt v programu KDevelop. V Linuxu jsem začátečník, takže nevím co a jak s tím programem dělat a kompilovat v terminálu neumím. Kompilovat C++ ve windows je mnohem jednodušší a tam mi kompilování C++ jde, ale na Linuxu mi to nejde. Kdevelop mi hází:

cd '/home/jarda/Dokumenty/Tvorba/KDevelop/ahojsvete/debug' && WANT_AUTOCONF_2_5="1" WANT_AUTOMAKE_1_6="1" LC_MESSAGES="C" LC_CTYPE="C" make -k
make all-recursive
Making all in src
linking ahojsvete (g++)
../libtool: line 835: X--tag=CXX: command not found
../libtool: line 868: libtool: ignoring unknown tag : command not found
../libtool: line 835: X--mode=link: command not found
../libtool: line 1002: *** Warning: inferring the mode of operation is deprecated.: command not found
../libtool: line 1003: *** Future versions of Libtool will require --mode=MODE be specified.: command not found
gcc: no input files
gcc: no input files
gcc: no input files
gcc: no input files
../libtool: line 2240: X-O0: command not found
../libtool: line 2240: X-g3: command not found
../libtool: line 2409: Xahojsvete: command not found
X: user not authorized to run the X server, aborting.
../libtool: line 2421: Xahojsvete: command not found
linking @OUTPUT@ (g++)
linking @OUTPUT@ (g++)
X: user not authorized to run the X server, aborting.
../libtool: line 5191: : command not found
make[2]: Nothing to be done for `all-am'.
*** Success ***

Zkusil jsem pak dát Execute program v KDevelop a tam to hodilo:

/bin/sh: /home/jarda/Dokumenty/Tvorba/KDevelop/ahojsvete/debug/./src/ahojsvete: not found
Press Enter to continue!

Co dělám špatně, nebo co mi v systému chybí za balíčky?