Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Webcam v Linux O.K. ve Skypu K.O. ZC0302  (Přečteno 2254 krát)

boyjakokluk

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 21
Webcam v Linux O.K. ve Skypu K.O. ZC0302
« kdy: 16 Května 2009, 21:15:48 »
Ahoj komunito,
chci se zeptat, jestli se někomu nepodařilo rozchodit tuto webcamerku pro Skype(2.0.0.72). Je to: Z-Star Microelectronics Corp. ZC0302, 0ac8:0302
Tato kamerka krásně funguje v cheesu.
V podporovaných nebo nepodporovaných webcam uvedených pro Skype tento typ nefiguruje(https://wiki.ubuntu.com/SkypeWebCams). V "just work" ale figuruje tato Microelectronics Corp. ZC0303, což je její příbuzný, jen o číslíčko vedle.
Pokud dám ve Skypu videoecho123, tak se vytáčí do nekonečna, pokud dám "test" v nastavení skypu, celý skype mi spadne.
Věděl byste někdo, jestli mám šanci ji nějakým způsobem rozchodit? V linuxu jsem začátečník.
Děkuji pěkně, Mike.

boyjakokluk

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 21
Re: Webcam v Linux O.K. ve Skypu K.O. ZC0302
« Odpověď #1 kdy: 16 Května 2009, 21:56:15 »
Ještě chci dodat, že už se mi podařilo ve skypu spustit test hovor(různá nastavení sound device-popravdě doteď nevím, co je správné), ale je tam neidentifikovatelné nicnepřipomínající zelené proužkované zrnění.

kosta

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 4
Re: Webcam v Linux O.K. ve Skypu K.O. ZC0302
« Odpověď #2 kdy: 20 Května 2009, 14:35:45 »
Taky zdravím,
Ten samý problém, ty samé příznaky a i já s Linuxem začínám, jen kamera je jiná - Canyon cn wcam23. A je tu ještě jeden rozdíl 8 x z 10-ti pokusů nefunguje volání. Skype hlásí problém s audiozařízením a když už spojení navážu, druhá strana mě neslyší, zatímco já je ano.
Kde máme co špatně nastaveno?
Díky, kosta.

butyna

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 208
Re: Webcam v Linux O.K. ve Skypu K.O. ZC0302
« Odpověď #3 kdy: 20 Května 2009, 16:50:04 »