Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: padani wifi na hpmini 2133  (Přečteno 748 krát)

schula

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 14
padani wifi na hpmini 2133
« kdy: 03 Října 2009, 10:40:01 »
Zdravím všechny ve spolek. Mám Ubuntu 9.04 na hpmini 2133, po instalaci jsem povolil nesvobodné ovladače pro wifi (Broadcom STA) a byl jsem schopný se normálně připojit k wifi. Po nějaké době mi ovšem WIFI spadne - pořád mi to hlásí, že je připojen, ale prohlížeč nic nenačte a když rozkliknu ikonku síly signálu, síť, ke které bych měl být připojen, není označená. Pokud se pokusím k ní znovu připojit, začne se přihlašovat, ale už se nepřihlásí až po restartu... Nemáte prosím s tímto někdo zkušenosti? Jsem dost začátečník v linuxu a nevím s is tímto rady... díky moc za jakoukoliv radu.

schula

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 14
Re: padani wifi na hpmini 2133
« Odpověď #1 kdy: 04 Října 2009, 14:25:34 »
ještě jeden takový malý postřeh co jsem jistil- když už ta wifi spadne a já nechám pc znovu přihlašovat - pokud v té chvíli v terminálu spustím iwconfig tak mi komplet pc zamrzne a musím natvrdo restartovat... po resetu jede wifi zase bezproblémů . zkoušel jsem i
Kód: [Vybrat]
sudo iwconfig power off   , ale bez výsledku(řesil jsem takovýto problém kdysi u woken - tam právě pomohl disable wifi power management...
prosím o pomoc už jsem opravdu zoufalý a nevím, kam se obrátit - pokud něco stahuju, musím se co půl hod vrátit k pc, aby se mi to neodpojilo...

schula

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 14
Re: padani wifi na hpmini 2133
« Odpověď #2 kdy: 05 Října 2009, 20:16:44 »