Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Asus F5GL - baterie, funkční klávesy  (Přečteno 1831 krát)

Malej

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 29
    • Smajl.hu.cz
Asus F5GL - baterie, funkční klávesy
« kdy: 17 Srpna 2009, 20:03:37 »
Dobrý den,
     vlastním notebook Asus F5GL a mám problémy rozběhnout na něm indikaci baterie a funkční klávesy. Nenašel jsem žádný topic kde by tato problematika byla do podrobna vyřešena. Na několika fórech jsem nalezl jen nějaké náznaky o tom, že je třeba zavést patch do jádra, ale jelikož jsem v konzoli pouze začátečník prosím o pomoc.

Zde je patch který by měl údajně vše zprovoznit : http://gaugusch.at/kernel.shtml

Předem děkuji za každou odpověď.

wormsik

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 23
Re: Asus F5GL - baterie, funkční klávesy
« Odpověď #1 kdy: 14 Září 2009, 20:29:13 »
Take vlastnim tento notebook a setkal jsem se se stenym probleme...po chvilce hledani jsem nasel tohle:
Kód: [Vybrat]
UBUNTU + F5GL HOWTO

Finally I've been able to make work the F5GL and Ubuntu. It's a bit tricky, but it doesn't need to recompile the kernel.

The idea is to install the kernel package from Karmic Koala (the future version 9.10), but preserving all the packages from Jaunty Jackalope (the current stable version 9.04). These are the steps:

Create a file called “preferences” with this content:

Package: *
Pin: release a=jaunty
Pin-Priority: 700
Package: *
Pin: release a=karmic
Pin-Priority: 600

And store it in your HOME directory. Now copy it to /etc/apt. To do it you must be root, so open a terminal and type

    *
      *sudo cp preferences /etc/apt

      Now, in the same terminal, edit the file /etc/apt/sources.list using the command:

      sudo gedit /etc/apt/sources.list

      and add, at the very end, the line:

      deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu/ karmic main restricted