Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Instalace Windows  (Přečteno 1189 krát)

Dr.Marsh

• Návštěvník
Instalace Windows
« kdy: 12 Listopadu 2009, 14:50:00 »
Zdravím...

nejsem zrovna odborník na Linux, takže když jsem si teď přeinstaloval počítač a nahrál tam Ubuntu jako první,
tak už mi to nedovolí instalovat Windows.

Nastavil jsem si 20 GB disku na /FAT32 /Windows (tak nějak) a doufal jsem, že mě to tam pustí,
ale to se nestalo...

Je možnost to teď nějak udělat, abych mohl wins instalovat?

Díky

Vojtěch Trefný

• Don Quijote
Re: Instalace Windows
« Odpověď #1 kdy: 12 Listopadu 2009, 15:09:43 »
Neplatí náhodou pořád, že Windows se neumí instalovat jinam než na první oddíl na disku?

didicko

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 12 Listopadu 2009, 16:50:35 »
Platí. Čiže opäť zlúčiť partície a formátovať HDD. Mimochodom Win. používa NTFS (pokiaľ nechceš inštalovať Win. 98  ;D). Po nainštalovaní oddeliť partišnu pre Ubuntu a nainštalovať.
Ubuntu 14.04, 32-bit. , AMD Athlon 64 X 2 4400+, 2 GB RAM, nVIDIA GeForce 7300 GS

Marp

• Moderátor
  • Závislák
  • Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky
    • Marek Marp Pszczolka
« Odpověď #3 kdy: 12 Listopadu 2009, 16:50:55 »
Neplatí náhodou pořád, že Windows se neumí instalovat jinam než na první oddíl na disku?

Ano, platí  ;) ... ale lidi nečtou Wiki  ;D
Marek *Marp* Pszczolka
--------------------------------------------
Lenovo IdeaPad 5, CPU: 8jádrový AMD Ryzen 7, 16GB RAM, GPU: AMD ATI Renoir, 512GB SSD + Debian GNU/Linux Bookworm/Sid - Kernel: 5.18

luisah

• Závislák
« Odpověď #4 kdy: 12 Listopadu 2009, 17:36:32 »
Jste si tím jistí? Dvakrát jsem instaloval win na čtvrtý resp. na třetí oddíl a vždy úspěšně. Vždy až po instalaci linuxu, který byl na prvním oddíle + /home + swap. V obou případech se jednalo o win xp.

Zipule

• Návštěvník
« Odpověď #5 kdy: 12 Listopadu 2009, 17:37:55 »