Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: NTB ACER ASPIRE - jak připojit,respektive spustit WIFI  (Přečteno 3940 krát)

Kito

• Návštěvník
NTB ACER ASPIRE - jak připojit,respektive spustit WIFI
« kdy: 29 Dubna 2010, 19:23:35 »
Dobrý den, podotýkám, že jsem absolutní nováček a uživatel softu "ubuntu-9.10-desktop-i386.iso", který se mi podařilo dostat na USB klíčenku a teď jej z té klíčenky i v pohodě spouštím. Dosud vše OK, ale když spustím tento program, tak se mi nezapne interní wifina na NTB. Zkoušel jsem hledat na netu i zde na foru, ale nejdále jsem se dostal na stránku - http://wiki.ubuntu.cz/Acer%20ACPI, kde se asi tento problém řeší, nicméně nechápu jak vytvořit soubor /etc/init.d/acer_acpi_wireless_enable, vložit bych do něj asi něco uměl, ale jak jej vytvořit? A ještě nechápu ten závěr : Ještě nám zbývá zajistit, aby se tento skript provedl při každém spuštění počítače. Pozor: je nutné aby příkazy byly okopírovány správně, zvláště poslední včetně koncové tečky! Jak v tomto případě udělám nějaký soubor nebo ten script. Jestli to tu je někde polopaticky vysvětlený tak prosím o odkaz jinak se omlouvám, ale jsem v této oblasti laik.

radin

• Host
Re: NTB ACER ASPIRE - jak připojit,respektive spustit WIFI
« Odpověď #1 kdy: 29 Dubna 2010, 20:43:18 »
Když budeš postupovat PŘESNĚ podle návodu na wiki, vytvoříš ho - viz. řádek

"...například editorem Gedit, tedy stiskněte klávesovou zkratku Alt+F2 a zadejte gksudo gedit /etc/init.d/acer_acpi_wireless_enable   ..."

Otevře se ti okno editoru a do něj pak zkopíruješ jednotlivé řádky, uvedené výše. Pak dáš uložit a soubor se zapíše tam kam má.