Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: webová fotogalerie v php  (Přečteno 3979 krát)

mido0258

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 227
webová fotogalerie v php
« kdy: 15 Června 2010, 18:52:49 »
jsem v php začátečník a chtěl bych si vytvořit fotogalerii která
1) načte soubory (obrázky ze složky)
2) udela nahledy klidne i do  /thumbs
3) nejak to pekne vypise aby mezi obrázkama byla mezera a bylo to jako v "tabulce"
po kliknutí na obrázek se náhled zvětší a dát tam tlačítka další a předchozí
dík za všechny rady ps googlil sem ale nenašel sem nic co by se dalo includovat do stranky
ubuntu 10.4 az na to ze mi nejde 3d je to dobrý... vlastně víc než to

Martin - ViPEr*CZ*

Re: webová fotogalerie v php
« Odpověď #1 kdy: 15 Června 2010, 19:01:08 »
1) http://php.net/manual/en/function.scandir.php
2) náhledy je dobrý udělat při nahrávání na server (http://php.net/manual/en/book.image.php)
3) no to snad ne.... na to ani není PHP, ale html ne... takže naučit se html a pak echo ;-)
4) na náhledy použijte něco jako lightbox či clearbox apod.

PS: kdyby jste googlil, tak sem nemůžete napsat... todle jsou docela běžný věci mi přijde... třeba open source tinymce má pluginy pro obrázky...a tam tydle věci jsou doce dobře popsaný...od bodu 1 - 2 ... bod 3 to je skoro jiná kapitola... a 4ku najdete dnes na většině stránek... to se hodně používá tydle js efekty s obrázky
Open source is gold way... Mint 17.2, Debian 8.1 Jessie| Ubuntu Wiki (návody) | Google vyhledávač | Qt4 návody

mido0258

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 227
Re: webová fotogalerie v php
« Odpověď #2 kdy: 15 Června 2010, 19:05:48 »
já se s tim nechci s*** a tinymce sem do webu nedával je to statický  a to bych k tomu mozna i dal css  mel sem flash fotogalerii ale nechci flash
ubuntu 10.4 az na to ze mi nejde 3d je to dobrý... vlastně víc než to

Martin - ViPEr*CZ*

Re: webová fotogalerie v php