Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Nemožnost volby instalace vedle dalšího OS  (Přečteno 1596 krát)

Jelinekfi

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 1
Nemožnost volby instalace vedle dalšího OS
« kdy: 12 Října 2010, 23:06:07 »
Zdravím a omlouvám se, pokud zbytečně zdvojuji, co již dávno bylo vyřešeno, ale nikde jsem tuto otázku tady nenašel odpověď. Při instalaci (Ubuntu 10.10) z CD (iso x86) mi chybí v nabídce (Přidělení místa na disku, 3 snímek)  možnost "Nainstalovat vedle ostatních operačních systémů". Mám zde pouze nabídku "Smazat celý disk" a možnost " Ruční volby". Bohužel jsem v linuxu začátečník a tak se nechci pouštět do složitější instalace. Nevíte, jakým způsobem zobrazit nebo zvolit tuto nabídku? Instalaci chci provádět na NTB Dell s Win 7 + mám jeden disk (500GB) rozdělený na dva oddíly. Předem díky za radu.

[attachment deleted by admin]
« Poslední změna: 13 Října 2010, 08:09:37 od Jelinekfi »

arrange

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 4031
  • "jdu s hlavou vztyčenou..."
Re: Nemožnost volby instalace vedle dalšího OS
« Odpověď #1 kdy: 13 Října 2010, 00:11:39 »
To může být tím, že instalátor žádný oddíl s Win7 nerozpoznal, což není dobré.

Můžeš tu dát snímek obrazovky z instalátoru? Klikneš na ruční instalaci, mělo by to vypadat podobně jako níže, ale zkus to zvětšit, ať je toho vidět co nejvíce.

http://www.openstreetmap.org - mapy celého světa "wiki style"

kalfar

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 372
Re: Nemožnost volby instalace vedle dalšího OS
« Odpověď #2 kdy: 13 Října 2010, 11:47:05 »
Jelinekfi: Tvůj disk je rozdělen na čtyři oddíly, ne dva. A to je maximální počet fyzických oddílů, které na disku mohou být. Proto instalátor nemůže vytvořit další oddíl, kam můžeš dát Linux.

Nejlepším řešením by bylo smazat celý disk a nainstalovat wokna tak, aby nezbaštili všechny oddíly.