Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Chyba při instalaci  (Přečteno 974 krát)

drintus

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 49
Chyba při instalaci
« kdy: 21 Listopadu 2010, 11:10:01 »
Dobrý den,

Chtěl bych poprosit o pomoc. Takže, nainstalovaj jsem ubuntu klasicky nezkoušel jsem live CD. Instalace proběhla v pořádku. Když zapnu Ubuntu naskočí mi tam instalace. Chvíli to běží pak vyskočí hláška: Není určen kořenový souborový systém. Opravte to z příslušného menu. Když vypnu instalaci systém se zapne ovšem když vytvořím jakoukoli složku a vypnu počítač, po opětovném zapnutí tam žádná z mích vytvořených složek není. Jako bych zapínal systém poprvé. Prosím pomozte mi jak mám úspěšně dokončit tu instalaci která naskočí při zapnutí. A jestli to něják souvisí s těmi složkami..

Děkuji !  :)

(V linuxu jsem naprostý začátečník)
« Poslední změna: 21 Listopadu 2010, 12:13:01 od drintus »

drintus

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 49
Re: Chyba při instalaci
« Odpověď #1 kdy: 21 Listopadu 2010, 12:07:00 »
Doufám že mi co nejdřív někdo pomůže  ;)

Rover623

Re: Chyba při instalaci
« Odpověď #2 kdy: 21 Listopadu 2010, 12:24:30 »
Tak teď ti mírně nerozumím,ale každopádně potřebuji vědět několik věcí:
1)instaluješ to jako program do Windows (Wubi) nebo jako čistou instalaci na samostatný oddíl?
2)pokud používáš standardní instalačku na CD,tak ta v posledních dvou verzích (10.04 a 10.10) najede až do grafiky kde zobrazí okno s dotazem jestli vyzkoušet nebo nainstalovat,takže když zvolíš nainstalovat,stane se co?
3)zkusil jsi zkontrolovat ten iso obraz (md5sum) a zkusil jsi udělat kontrolu média na chyby,ta se provede tak,že během startu LiveCD když se objeví ten obrázek "usnadnění=klávesnice" něco zmáčkneš a dáš otestovat disk na chyby

drintus

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 49
Re: Chyba při instalaci
« Odpověď #3 kdy: 21 Listopadu 2010, 12:30:20 »