Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Není určen kořenový souborový systém. Opravete to z příslušného menu. Chyba!  (Přečteno 5247 krát)

petris

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 8
Normálně jsem nainstaloval Ubuntu ve Windows. Restartuju PC a při výběru mezi WINXP a UBUNTU kliknu na ubuntu začne se něco instalovat a potom mi vyskočí chyba "Není určen kořenový souborový systém. Opravete to z příslušného menu." Nevíte prosím vás někdo co s tím? Jsem amatér

phplus

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1426
  • MSI ATI Radeon 7860, NVIDIA GeForce GTX 650
To je naprosto zmatený dotaz. Buď máš nainstalováno a pak se Tě systém ptát nebude, nebo nemáš a odpověď je jednoduchá. Adresář je lomítko. :)

Martin Šácha

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • ******
  • Příspěvků: 5153
Předpokládám, že jsi Ubuntu instaloval pomocí wubi. Není nalezen souborový systém - to bude asi problém v GRUBu.
Mint MATE 64bit / DuckDuckGo.com
Programátoři považují WYSIWYG za špatné u kódu i u žen. Programátor chce "dostat to, co žádá“ – kód tajemný, neodpouštějící, nebezpečný.

leninoss

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 10
Dobrý den jsem co se týče linuxu úplný, ale opravdu úplný začátečník (vlastně jej instaluji poprvé a nic o něm nevím) nechci zakládat nové téma, protoože mi to při instalaci napsalo to samé - Není určen kořenový souborový systém. Opravte to z příslušného menu. Je tam po rozkliknutí spousta zkratek za lomítkem a nevím co do tabulky dosadit. Chci to na domácím pc jako jediný os (max to reinstaluji disk je prázdný a připravený jen pro ubuntu  ;D díky za radu.

pacholik

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2072
pokud instaluješ Ubuntu jako jedinej systém tak můžeš v tomhletom bodě dát Použít celý disk a instalátor se tě už na nic ptát nebude

jAster_BA

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 4165