Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Spotřeba energie  (Přečteno 2404 krát)

Zorak

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 13
Spotřeba energie
« kdy: 04 Května 2011, 09:45:08 »
Zdravím,

jelikož jsem linuxák začátečník, nevím jakým zdrojům věřit atd atd ... proto píšu raději sem, kde snad získám informace, o kterých budu mít jistotu, že se zakládají na pravdě ... :)


Nedávno jsem splašil starší notebook Latitude D620, a uvařuji o instalaci linuxu, konkrétně teď nováho Ubuntu 11.04 LTS (chci rychlej systém, kterej nenabíhá trojnásobně dlouho když nainstaluju service pack 1), za zajímá mě, jak je to v dnešní době se spotřebou energie (někteří říkají, že je to moc špatné, někteří, že už to vydrží stejně jako windows ...), možnosti řízení spotřeby, režimy ... . Dále mě pak zajímá jaké bývají problémy s wifi, Bluetooth, podpora touchpadu, FN klávesy driverů na chipset, grafiku  .. prostě vše co bych mohl potřebovat.


Předem díky za jakoukoliv odpověď :)



TIBOR

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 6529
  • Som uzivatel linuxovej distribucie, som linuxak?
Re: Spotřeba energie
« Odpověď #1 kdy: 04 Května 2011, 10:01:40 »
Vacsinu tychto veci zistis priamo spustenim livecd alebo liveusb.
HP Laptop 17-ca1xxx Ubuntu Mate 22.04 FF 64bit.
Asus X751LB-TY014H Ubuntu Mate 20.04.1 FF 64bit.
Linus, Lajnas, Línus, Luínus, Lajnus a je mi naozaj jedno, ako ľudia vyslovujú moje meno. Ale "Linux" je vždy "Linux". LINUS TORVALDS, tvorca Linuxového jadra.(V dokumente Revolution OS)

Zorak

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 13
Re: Spotřeba energie
« Odpověď #2 kdy: 04 Května 2011, 10:07:50 »
fajn, ja bych ale chtel znat nejaky osobni nazory/ rady, a nechci do notesu cpat neco do doby, nez budu vedet, ze to bude 100% fungovat ...

mosqa

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 854
Re: Spotřeba energie
« Odpověď #3 kdy: 04 Května 2011, 10:08:15 »