Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Postal II a wine  (Přečteno 1037 krát)

Jirka RCK

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 37
Postal II a wine
« kdy: 26 Dubna 2011, 12:59:58 »
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli tu má někdo zkušenosti s hraním Postalu 2 přes wine. U mě šel nainstalovat, a co do emulace a výkonu grafiky i spustit a hrát, ale wine mi u něj zadržuje ukazatel myši, takže je hra vzhledem k first person ovládání téměř nehratelná. Položka "Povolit aplikacím direct X zadržet ukazatel myši" není povolena a na chování této hry nemá žádný vliv. Jinak hraji přes wine first person hry běžně a s jinými hrami tento problém není. V nastavení wine přes jeho grafické rozhraní jsem zkoušel přenastavit všechno možné a bez úspěchu. Do konfigurace jiným způsobem jsem se nepouštěl, jsem začátečník. Vím, že řešení by bylo hrát přes windows (tak to zatím také dělám), ale zajímalo by mě to spíš z principu, prostě mi to nasadilo chrousta do hlavy :-)

pacholik

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2072
Re: Postal II a wine
« Odpověď #1 kdy: 26 Dubna 2011, 14:03:23 »
co tohle

Citace: http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=5893
HOWTO Fix Mouse only working on 1/4 of screen
If the mouse only works on the upper left corner of the screen use this:
Open up regedit and navigate to:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Wine\DirectInput
Add a key named MouseWarpOverride, and set it's value to force.

Jirka RCK

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 37
Re: Postal II a wine
« Odpověď #2 kdy: 02 Května 2011, 09:40:27 »