Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Neverwinter Nights Platinum edition bez zvuku  (Přečteno 1413 krát)

j.b.smooker

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Neverwinter Nights Platinum edition bez zvuku
« kdy: 08 Června 2011, 23:39:03 »
Dobrý den...omlouvám se,ale mohl by mi prosím někdo poradit s tímto problémem?Právě teď frčím na ubuntu 10.10 a stalo se mi to zatím u každé hry kromně Starcraft (nainstaloval jsem nejnovější patch a zvuk byl na světě).U neverwinter nights jsem vyzkousel to samé (patch 1.69),ale bohužel hraji bez zvuku...a jak určitě víte,hrát tak skvělou hru bez zvuku není ono...V používání ubuntu jsem nováček a návod na instalaci nwn je pro mně až moc obtížný. Děkuji za případné odpovědi.     
                       S pozdravem j.b.smooker

                                                                                                                               

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3411
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re: Neverwinter Nights Platinum edition bez zvuku
« Odpověď #1 kdy: 11 Června 2011, 11:19:19 »
Ve wine není o nějakém bugu žádná zmínka http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=13952.

Spusť si winecfg (Nastavení wine) a zkontroluj záložku zvuk - Ovladač zvuku ALSA a hw akcelerace - emulace. U her přes wine je i ve fullscreenu možnost použít Alt+TAB, takže spusť hru a když bude stále bez zvuku, zkontroluj jestli není "ztlumený", občas se mi to stávalo. Pokud zvuk stále nebude, spusť hru z konzole a pak sem dej do code výstup.

[attachment deleted by admin]
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

j.b.smooker

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Re: Neverwinter Nights Platinum edition bez zvuku
« Odpověď #2 kdy: 14 Června 2011, 00:48:32 »