Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Problém s Codexis Academia pod WINE  (Přečteno 2558 krát)

Mari88

• Návštěvník
Problém s Codexis Academia pod WINE
« kdy: 11 Října 2011, 13:43:37 »
Zdravím, mám problém s instalací přes WINE. Jsem relativně začátečník na linuxech, mám ubuntu 11.04 a snažím se nainstalovat program CODEXIS Academia, program jsem stáhl jako ISO soubor, ten dal otevřít s programem na připojování archívů, jenž mi automaticky vyhodil ikonu "virtuální mechaniky" na ploše, přes tu jsem ISO soubor bez problémů otevřel a soubor AUTORUN.exe případně SETUP.exe se pokusil spustit přes WINE, přičemž mi naskočila klasická hláška The file '/home/tom/.gvfs/CODEXISACADEMIA.iso/Autorun.exe' is not marked as executable.  If this was downloaded or copied from an untrusted source, it may be dangerous to run.  For more details, read about the executable bit. . Problém jsem se pokusil nastavením spustitelného příznaku, když však najedu na vlastnosti AUTORUN.exe souboru a na oprávnění, je tam hláška Oprávnění AUTORUN.exe nelze zjistit.. Spustitelný příznak nelze nastavit ani přes Terminál přes příkaz chmod +x, což jsem taky zkusil a neúspěšně s hláškou chmod: práva „Autorun.exe“ nelze změnit: Operace není podporována.

Budu moc rád za každou radu, nechci kvůli jednomu programu instalovat dual :o
« Poslední změna: 11 Března 2012, 11:06:14 od Filip Dominec »

mka

• Závislák
  • Chybovat je moje.
    • Příložany Cé Zet
Re:Problém s WINE
« Odpověď #1 kdy: 11 Října 2011, 13:51:25 »
Že by sudo chmod?

Mari88

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 11 Října 2011, 13:59:12 »
vyzkoušeno...
chmod: nelze přistoupit k „Autorun.exe“: Operace zamítnuta

Tadeáš Pařík

• Předseda občanského sdružení Ubuntu ČR a člen placené komunitní podpory
    • Ubuntu.cz
« Odpověď #3 kdy: 11 Října 2011, 14:01:34 »