Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: BEEP nová hra na Ubuntu Software  (Přečteno 7289 krát)

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3412
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #25 kdy: 26 Července 2011, 15:27:35 »
A spouštíš to z konzole, abys měl nějaký výstup co se děje? Případně, pokud běžíš na Nattym (Unity= jenom 3D?), tak zkus změnit sezení na gnome classic bez efektů...mě tak skromně napadlo.
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3412
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #26 kdy: 26 Července 2011, 15:41:03 »
Stáhni si LightSmark, jestli se ti rozjede. Uvnitř je skript pro doinstalování nějakých závislostí, aby to fungovalo na linuxu - OpenGL. Zároveň, pokud máš wine, lze otestovat i windows verzi Light Smarku - DirectX.
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #27 kdy: 26 Července 2011, 16:29:01 »
Tak zkusil jsem to spustit v klasickém gnome bez efektů a stejný výsledek. Přikládám co to při spuštění přes terminál píše.
Dočetl jsem se že ani lidem s grafikou v sandy bridge to nejde. Problém je někde v těch ovladačích. Podle všech by to mělo fungovat ale nikomu to s intel nefunguje.

LightSmark jsem stáhnul a pustil sh a koukal jsem že si to doinstalovalo tyto balíčky freeglut3 libfreeimage3 libglut3 poté jsem pustil test a vypadá to docela hezky a FPS se mi pohybuje něco kolem 10 až 30, ale jinak je to plynulé.

Kód: [Vybrat]
rr@rrr:~$ /opt/beep/RUNBEEP.sh
./lib/linux32:
Bonk Engine: Initializing Profile System
Bonk Engine: Initializing Debug System
Bonk Engine: Initializing Input System
Bonk Engine: Initializing Window System
CreateNewWindow: Set icon.
CreateNewWindow: Using vSync, 1
CreateNewWindow: Window size, 1280x800
Bonk Engine: Initializing Camera System
Bonk Engine: Initializing Render System
Bonk Engine: Initializing Physics System
Bonk Engine: Initializing Audio System
BonkAudio: FMOD initialization completed.
Bonk Engine: Initializing Level System
Bonk Engine: Initializing UI System
BonkLoader: Loading audio...
BonkLoader: Loading textures from, Art/Levels/BaseMenus.xml
BonkLoader: Loaded 7 textures...
BonkUI: Loading UIButtons.
BonkUI: Loading UIMeshes.
BonkUI: Loading UISliders.
Bonk Engine: Initializing Timer System
Bonk Engine: Creating Engine State Machine
Bonk Engine: CORE INITIALIZATION COMPLETE
----------------------------------------------------------
BonkLevel: Loading New Level...
BonkEngine: Unloading engine data, preparing to load new level.
RESETING ALL COLLECTIBLES
------------------------------------------LOADING LEVEL: Startup
BonkLoader: Loading audio...
Loaded music file: DEFAULT_ENV : Art/Audio/Music/Cutscene.ogg
BonkLoader: Loading textures from, Art/Levels/Startup.xml
BonkLoader: Loaded 11 textures...
BonkLoader: Loaded GLSL Shaders...
BonkLoader: Loading camera...
BonkLevel: Loading level settings...
BonkLevel: Loading parallax meshes...
BonkLevel: Loading rigid bodies...
Loading Rigidbody: LevelEdge
Loading Rigidbody: LevelEdge1
BonkLevel: Loading Skeletons...
BonkLevel: Loading meshes...
BonkLoader: Loading curves...
BonkLoader: Loading actors...
Loading Actor:BonkSlideshow
Loading Rigidbody: Actor_Slideshow:MainBody
BonkLevel: Loading distance joints...
BonkLevel: Loading revolute joints...
BonkLevel: Loading prismatic joints...
BonkLevel: Loading FXEmitters...
BonkLevel: Loading PhysEmitters...
BonkLevel: Loading Uniform FXFields...
BonkLevel: Loading Water Bodies...
BonkLevel: Loading BonkTrigger...
BonkLevel: Loading BonkSoundTrigger...
BonkLevel: Loading BonkPlaceableSound...
BonkLoader: Loading level controllers...
Loaded Shader: default.blur into slot: 16
Loaded Shader: default.copyColor into slot: 7
Loaded Shader: default.light into slot: 13
Loaded Shader: default.postProcessing into slot: 10
Loaded Shader: default.simpleTexture into slot: 1
Loaded Shader: default.uber into slot: 4
Loaded Shader: default.warp into slot: 19
BonkContactManager: Skipping initialization of contact sounds.
BonkLevel: Loading New Level...
BonkEngine: Unloading engine data, preparing to load new level.
RESETING ALL COLLECTIBLES
------------------------------------------LOADING LEVEL: MainMenu
BonkLoader: Loading audio...
Loaded music file: DEFAULT_ENV : Art/Audio/Music/MainMenu.ogg
BonkLoader: Loading textures from, Art/Levels/MainMenu.xml
BonkLoader: Loaded 112 textures...
BonkLoader: Loaded GLSL Shaders...
BonkLoader: Loading camera...
BonkLevel: Loading level settings...
BonkLevel: Loading parallax meshes...
BonkLevel: Loading rigid bodies...
Loading Rigidbody: Ground5
Loading Rigidbody: Ground7
Loading Rigidbody: Ground10
Loading Rigidbody: PlayerLanding_Body
Loading Rigidbody: PeginatorLanding_Body
Loading Rigidbody: Ground11
Loading Rigidbody: LogoTopBody
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body1
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body1
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body2
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body1
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body2
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body3
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body4
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body3
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body2
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body4
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body3
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body5
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body6
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body4
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body7
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body5
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body8
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body9
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body6
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body10
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body7
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body11
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body12
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body8
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body13
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body9
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body14
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body10
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body15
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body11
Loading Rigidbody: BlockerBody
Loading Rigidbody: PlatformBody
BonkLevel: Loading Skeletons...
BonkLevel: Loading meshes...
BonkLoader: Loading curves...
BonkLoader: Loading actors...
Loading Actor:Player
Loading Rigidbody: PLAY:ShieldBody
Loading Rigidbody: PLAY:playerBody
Loading Rigidbody: PLAY:playerFrontWheel
Loading Rigidbody: PLAY:playerRearWheel
Loading Actor:PatrolBot
Loading Rigidbody: Actor_PatrolBot:WheelBody
Loading Rigidbody: Actor_PatrolBot:GunBody
Loading Rigidbody: Actor_PatrolBot:MainBody
Loading Actor:Peginator
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:WheelA_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:WheelB_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:WheelC_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:AxleA_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:AxleB_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:AxleC_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:Peginator_Body
Loading Actor:DoomClaw
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:LeftLegB_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:LeftLegA_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:RightLegB_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:RightLegA_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:MainBody
BonkLevel: Loading distance joints...
BonkLevel: Loading revolute joints...
BonkLevel: Loading prismatic joints...
BonkLevel: Loading FXEmitters...
BonkLevel: Loading PhysEmitters...
BonkLevel: Loading Uniform FXFields...
BonkLevel: Loading Water Bodies...
BonkLevel: Loading BonkTrigger...
BonkLevel: Loading BonkSoundTrigger...
BonkLevel: Loading BonkPlaceableSound...
BonkLoader: Loading level controllers...
Loaded Shader: default.blur into slot: 16
Loaded Shader: default.copyColor into slot: 7
Loaded Shader: default.light into slot: 13
Loaded Shader: default.lines into slot: 22
Loaded Shader: default.postProcessing into slot: 10
Loaded Shader: default.simpleTexture into slot: 1
Loaded Shader: default.uber into slot: 4
Loaded Shader: default.warp into slot: 19
Loaded Shader: horizFire.simpleTexture into slot: 25
BonkPlayer: Initialization complete.
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #28 kdy: 26 Července 2011, 17:01:30 »
Právě vyšla demo verze pro Linux, tak kdyby někdo chtěl zkusit tak stahujte od tuď http://www.bigfatalien.com/BEEP/BEEP_Linux_Demo.tar.gz Jinak mě to stejně blbne i v demu.
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3412
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #29 kdy: 26 Července 2011, 17:28:34 »
Tak zkusil jsem to spustit v klasickém gnome bez efektů a stejný výsledek. Přikládám co to při spuštění přes terminál píše.
Dočetl jsem se že ani lidem s grafikou v sandy bridge to nejde. Problém je někde v těch ovladačích. Podle všech by to mělo fungovat ale nikomu to s intel nefunguje.

LightSmark jsem stáhnul a pustil sh a koukal jsem že si to doinstalovalo tyto balíčky freeglut3 libfreeimage3 libglut3 poté jsem pustil test a vypadá to docela hezky a FPS se mi pohybuje něco kolem 10 až 30, ale jinak je to plynulé.

Kód: [Vybrat]
rr@rrr:~$ /opt/beep/RUNBEEP.sh
./lib/linux32:
Bonk Engine: Initializing Profile System
Bonk Engine: Initializing Debug System
Bonk Engine: Initializing Input System
Bonk Engine: Initializing Window System
CreateNewWindow: Set icon.
CreateNewWindow: Using vSync, 1
CreateNewWindow: Window size, 1280x800
Bonk Engine: Initializing Camera System
Bonk Engine: Initializing Render System
Bonk Engine: Initializing Physics System
Bonk Engine: Initializing Audio System
BonkAudio: FMOD initialization completed.
Bonk Engine: Initializing Level System
Bonk Engine: Initializing UI System
BonkLoader: Loading audio...
BonkLoader: Loading textures from, Art/Levels/BaseMenus.xml
BonkLoader: Loaded 7 textures...
BonkUI: Loading UIButtons.
BonkUI: Loading UIMeshes.
BonkUI: Loading UISliders.
Bonk Engine: Initializing Timer System
Bonk Engine: Creating Engine State Machine
Bonk Engine: CORE INITIALIZATION COMPLETE
----------------------------------------------------------
BonkLevel: Loading New Level...
BonkEngine: Unloading engine data, preparing to load new level.
RESETING ALL COLLECTIBLES
------------------------------------------LOADING LEVEL: Startup
BonkLoader: Loading audio...
Loaded music file: DEFAULT_ENV : Art/Audio/Music/Cutscene.ogg
BonkLoader: Loading textures from, Art/Levels/Startup.xml
BonkLoader: Loaded 11 textures...
BonkLoader: Loaded GLSL Shaders...
BonkLoader: Loading camera...
BonkLevel: Loading level settings...
BonkLevel: Loading parallax meshes...
BonkLevel: Loading rigid bodies...
Loading Rigidbody: LevelEdge
Loading Rigidbody: LevelEdge1
BonkLevel: Loading Skeletons...
BonkLevel: Loading meshes...
BonkLoader: Loading curves...
BonkLoader: Loading actors...
Loading Actor:BonkSlideshow
Loading Rigidbody: Actor_Slideshow:MainBody
BonkLevel: Loading distance joints...
BonkLevel: Loading revolute joints...
BonkLevel: Loading prismatic joints...
BonkLevel: Loading FXEmitters...
BonkLevel: Loading PhysEmitters...
BonkLevel: Loading Uniform FXFields...
BonkLevel: Loading Water Bodies...
BonkLevel: Loading BonkTrigger...
BonkLevel: Loading BonkSoundTrigger...
BonkLevel: Loading BonkPlaceableSound...
BonkLoader: Loading level controllers...
Loaded Shader: default.blur into slot: 16
Loaded Shader: default.copyColor into slot: 7
Loaded Shader: default.light into slot: 13
Loaded Shader: default.postProcessing into slot: 10
Loaded Shader: default.simpleTexture into slot: 1
Loaded Shader: default.uber into slot: 4
Loaded Shader: default.warp into slot: 19
BonkContactManager: Skipping initialization of contact sounds.
BonkLevel: Loading New Level...
BonkEngine: Unloading engine data, preparing to load new level.
RESETING ALL COLLECTIBLES
------------------------------------------LOADING LEVEL: MainMenu
BonkLoader: Loading audio...
Loaded music file: DEFAULT_ENV : Art/Audio/Music/MainMenu.ogg
BonkLoader: Loading textures from, Art/Levels/MainMenu.xml
BonkLoader: Loaded 112 textures...
BonkLoader: Loaded GLSL Shaders...
BonkLoader: Loading camera...
BonkLevel: Loading level settings...
BonkLevel: Loading parallax meshes...
BonkLevel: Loading rigid bodies...
Loading Rigidbody: Ground5
Loading Rigidbody: Ground7
Loading Rigidbody: Ground10
Loading Rigidbody: PlayerLanding_Body
Loading Rigidbody: PeginatorLanding_Body
Loading Rigidbody: Ground11
Loading Rigidbody: LogoTopBody
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body1
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body1
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body2
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body1
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body2
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body3
Loading Rigidbody: BEEPLogo_Body4
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body3
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body2
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body4
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body3
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body5
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body6
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body4
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body7
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body5
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body8
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body9
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body6
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body10
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body7
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body11
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body12
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body8
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body13
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body9
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body14
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body10
Loading Rigidbody: ChainLinkA_Body15
Loading Rigidbody: ChainLinkB_Body11
Loading Rigidbody: BlockerBody
Loading Rigidbody: PlatformBody
BonkLevel: Loading Skeletons...
BonkLevel: Loading meshes...
BonkLoader: Loading curves...
BonkLoader: Loading actors...
Loading Actor:Player
Loading Rigidbody: PLAY:ShieldBody
Loading Rigidbody: PLAY:playerBody
Loading Rigidbody: PLAY:playerFrontWheel
Loading Rigidbody: PLAY:playerRearWheel
Loading Actor:PatrolBot
Loading Rigidbody: Actor_PatrolBot:WheelBody
Loading Rigidbody: Actor_PatrolBot:GunBody
Loading Rigidbody: Actor_PatrolBot:MainBody
Loading Actor:Peginator
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:WheelA_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:WheelB_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:WheelC_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:AxleA_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:AxleB_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:AxleC_Body
Loading Rigidbody: Actor_Peginator:Peginator_Body
Loading Actor:DoomClaw
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:LeftLegB_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:LeftLegA_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:RightLegB_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:RightLegA_Body
Loading Rigidbody: Actor_DoomClaw:MainBody
BonkLevel: Loading distance joints...
BonkLevel: Loading revolute joints...
BonkLevel: Loading prismatic joints...
BonkLevel: Loading FXEmitters...
BonkLevel: Loading PhysEmitters...
BonkLevel: Loading Uniform FXFields...
BonkLevel: Loading Water Bodies...
BonkLevel: Loading BonkTrigger...
BonkLevel: Loading BonkSoundTrigger...
BonkLevel: Loading BonkPlaceableSound...
BonkLoader: Loading level controllers...
Loaded Shader: default.blur into slot: 16
Loaded Shader: default.copyColor into slot: 7
Loaded Shader: default.light into slot: 13
Loaded Shader: default.lines into slot: 22
Loaded Shader: default.postProcessing into slot: 10
Loaded Shader: default.simpleTexture into slot: 1
Loaded Shader: default.uber into slot: 4
Loaded Shader: default.warp into slot: 19
Loaded Shader: horizFire.simpleTexture into slot: 25
BonkPlayer: Initialization complete.


Kód: [Vybrat]
CreateNewWindow: Using vSync, 1
Zajímalo by mě, jestli je vertikální synchro zapnutá v ovladačích, nebo v nastavení té hry. A jak by se chovalo 3D s tímto parametrem, pokud by při vypnutým Vsync bylo fps míň, než 60.. Pokud ti ale běží lightsmark, "mělo" by to fungovat.

Zkus jim poslat ten výpis konzole, není tam asi nic vyloženě závadnýho. Pak to glxfinfo, třeba něco vymyslí.
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #30 kdy: 26 Července 2011, 17:33:56 »
Už jsem jim posílal ale dělají mrtvé brouky. Začíná si o tom psát na netu čím dál víc lidí tak snad s tím něco udělají.  :-\
A nemluvím o tom že zatím stále neopravily pro ubuntu software centrum ukládání pozice hry což znamená že si to sice na své Nvidii zahraji ale pokaždé musím od znova. O tom jsem jim také psal a také žádná reakce. Nějak to nezvládly klucí...
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

Tadeáš Pařík

  • Předseda občanského sdružení Ubuntu ČR a člen placené komunitní podpory
  • Příspěvků: 6543
    • Ubuntu.cz
Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #31 kdy: 26 Července 2011, 22:22:28 »
Teď jsem zkusil to demo na 11.04 s ATI Mobility Radeon HD 5000 Series a funguje normálně. Ale originálku kupovat nebudu, zas tak mě to neoslovilo.
Do života je třeba mít připravený rozum, nebo provaz.

Ubuntu 14.04 64 bit / Windows 10 Pro - Intel DH87MC, Intel Core i7-4771, 8GB Ram, Kingston HyperX 3K SSD 120GB, Intel HD 4600 a ASUS GTX660-DC2OCPH-2GD5
Ubuntu 14.04 64bit - HP ProBook 4525s
Ubuntu 14.10 32bit - ThinkPad R52 (testování)

pariktadeas@jabbim.cz

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #32 kdy: 27 Července 2011, 10:02:33 »
Tak vývojáři šly do sebe a poslali mi odpověď s řešením.
Do terminálu napsat
Kód: [Vybrat]
gksudo gedit /opt/beep/Art/Settings.xmlJít na třetí řádek a na konci změnit 1 na 0 tak aby řádek po úpravě vypadal takto...
Kód: [Vybrat]
<Setting type="render" name="doPostProcessing" value="0" />Nyní už grafika funguje jak má. Nyní stačí čekat na opravu ukládání na což mi odpověděli toto.
Citace
Through a series of mistakes, we managed to ship the wrong version of the game which incorrectly saves the game data into the installation directory instead of the home/.beep folder. Due to permissions, it's simply not saving anything at all.
I have pushed the fix to the USC today but it make take a while before it goes live.  Sorry for the trouble
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #33 kdy: 27 Července 2011, 10:18:46 »
Dopsal jsem řešení přímo ke hře do ubuntu software centra. Snad to někdo použije.  ;)
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3412
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re: BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #34 kdy: 27 Července 2011, 12:34:50 »
Tak to je skvělý, vzhledem k velkému procentu notebooků s intelem si myslím, že to lidi ocení.
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re:BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #35 kdy: 13 Října 2011, 13:58:43 »
Tak si dovolím zase s příchodem Ubuntu 11.10 otevřít tuto diskuzi.
Problém je že na Ubuntu 11.10 nejde spustit viz...
Kód: [Vybrat]
rr@rrr:~$ /opt/beep/RUNBEEP.sh
./lib/linux32:
./BEEP.bin32: error while loading shared libraries: libGL.so.1: cannot open shared object file: No such file or directory

Uh oh!
It looks like BEEP has crashed! Please send the console output to support@bigfatalien.com
Sorry.

Na stránkách výrobce hry mi bylo řečeno toto...
Citace
This sounds like a driver issue. Please read through the support page and see if any of those solutions apply to you: http://www.bigfatalien.com/?page_id=14

Žádné řešení jsem na odkazovaných stránkách nenašel. :-\
Mám tušení že už se libGL.so.1 nepoužívá a už je jyný název tak se musí asi nalinkovat na něj ale nevím jak přesně se to dělá. :-[
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re:BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #36 kdy: 14 Října 2011, 13:38:29 »
Koukám že mi to dělá více věcí. Třeba Wine mi nespustí také kůli libGL.so.1 žádnou hru...
Kód: [Vybrat]
rr@rrr:~/.wine/drive_c/Program Files/Rovio/Angry Birds Rio$ wine ./AngryBirdsRio.exe
err:module:load_builtin_dll failed to load .so lib for builtin L"OPENGL32.dll": libGL.so.1: sdílený objektový soubor nelze otevřít: Adresář nebo soubor neexistuje
err:module:import_dll Loading library OPENGL32.dll (which is needed by L"C:\\Program Files\\Rovio\\Angry Birds Rio\\AngryBirdsRio.exe") failed (error c000007a).
err:module:LdrInitializeThunk Main exe initialization for L"C:\\Program Files\\Rovio\\Angry Birds Rio\\AngryBirdsRio.exe" failed, status c0000135
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

sabraq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3412
  • Bootloader-není téma k hovoru,ani zbytný prostor
Re:BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #37 kdy: 14 Října 2011, 13:58:49 »
Koukám že mi to dělá více věcí. Třeba Wine mi nespustí také kůli libGL.so.1 žádnou hru...
Kód: [Vybrat]
rr@rrr:~/.wine/drive_c/Program Files/Rovio/Angry Birds Rio$ wine ./AngryBirdsRio.exe
err:module:load_builtin_dll failed to load .so lib for builtin L"OPENGL32.dll": libGL.so.1: sdílený objektový soubor nelze otevřít: Adresář nebo soubor neexistuje
err:module:import_dll Loading library OPENGL32.dll (which is needed by L"C:\\Program Files\\Rovio\\Angry Birds Rio\\AngryBirdsRio.exe") failed (error c000007a).
err:module:LdrInitializeThunk Main exe initialization for L"C:\\Program Files\\Rovio\\Angry Birds Rio\\AngryBirdsRio.exe" failed, status c0000135

A jaký máš ovladač GPU? Já mám libGL.so.1 jako symlink na libGL.so.280.13 v /usr/lib/ a v /usr/lib32/ ...
PP v kolečku - není licence,pouze upozornění na reklamu
"Dress code" - oblečení podle předpisu(ne kódované oblečení)
CC v kolečku - je licence,značí,že se někdo nesmírně snaží

RRRadek Neužil

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Závislák
  • ******
  • Příspěvků: 4672
Re:BEEP nová hra na Ubuntu Software
« Odpověď #38 kdy: 14 Října 2011, 14:21:41 »
Právě jsem dělal nějaké pokusy a už my nenaběhlo ani Unity 3D a 2D. ;D Vzhledem k tomu že před povýšením jsem si udělal kompletní zálohu osobních souborů tak mi nic nebrání v čisté instalaci.
Přeci jenom jsem už jsem za tu delší dobu nainstaloval tolik beta a alfa ovladačů že už ani nevím který tam nakonec byl a to nemluvím o všemožně nainstalovaných pokusných programů.
Pustil jsem čistou instalaci a pokud to poté nepůjde tak se ozvu. Zatím dík. ;)
PS: omluvte moji češtinu není to moje silná stránka, snažím se hlavně vystihnou podstatu problému. ;)

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.