Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Jak je u vás? aneb jakou vysokou  (Přečteno 8247 krát)

skunkos

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 399
    • Osobní web
Re:Jak je u vás? aneb jakou vysokou
« Odpověď #25 kdy: 12 Prosince 2011, 12:42:25 »
Já 1. rokem studuju UPOL (naverboval mě Přemet ;D) a musím říct, že o lepší škole se mi asi ani nesnilo. Jestli se chceš naučit věci, které změní tvůj pohled na programování a které budeš moct okamžitě použít v praxi, tak doporučuju jít právě sem. Nejsou zde žádné zbytečné předměty, jsou tu příjemní učitelé a nedělají nám podrazy (ono to totiž není všude tak fajn, jak se může zdát).

Když to vztáhnu na sebe, tak moje situace je takováto:
Bydlím na koleji s celkem fajn lidmi, menzu mám přímo na koleji, takže tam chodím v kraťasech a pantoflích. Navíc tam je bufet, ve kterém si můžu koupit klidně 5 rohlíků, párky a jogurt. Taky mám 24 hodin denně možnost koupit bagety, pití, sušenky.. To vše na koleji!
Když mi škola začíná v 8:00, tak ráno vstanu v 7:45 a všechno stihnu, protože školu mám asi 300 metrů od koleje.
Všude si dojdu pěšky, nemusím jezdit všude metrem nebo tramvají jak blázen.
Většinu času programuju úkoly do školy nebo hraju hry se spolubydlícími na PC.

Nechtěl bych UPOL nijak přechválit, zvlášť teď před zkouškami, ale fakt se mi tam strašně moc líbí. Věř nebo ne, ale nejen škola je důležitá.. město a lidi udělají hodně.