Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: emachine E525 černý displej  (Přečteno 2527 krát)

Ernest

• Návštěvník
emachine E525 černý displej
« kdy: 07 Ledna 2012, 15:01:27 »
Ahoj.
Mám problém s notebookem emachine E525. Všechny linuxové distribuce mi fungovali do verze např. ubuntu 10.10. Co přišlo Unity a v dalších distribucích např nové KDE, což jsem také nějakou dobu v minulosti používal, bylo vše OK. S nástupem nových verzí, konkrétně Ubuntu 11.04. a 11.10., mi na notebooku funguje pouze VGA výstup. Displej notebooku mi zčerná a nic se neděje a nejde ani nijak zapnout v nastavení a v příkazovém řádku neumím. To jsem úplný laik. Jediné co jsem ještě zjistil, tak to, že nové ubuntu hlásí mou grafiku jako neznámou. Ovladače se mi zatím nepodařilo sehnat.
Mohl byste někdo poradit? Už jsem v koncích.

Díky

Ernest

• Návštěvník
Re:emachine E525 černý displej
« Odpověď #1 kdy: 07 Ledna 2012, 15:47:34 »
Ještě jsem došel k jednomu zjištění. Po chvíli mžourání na displej notebooku jsem si všiml, že je vidět myš i lišty, takže se mi vlastně vypne pouze podsvícení displeje. Stejně pořád nevím jak je to možné a budu rád když někdo znalý poradí a pomůže.

jAster_BA

• Závislák
  • FEI STU stole my soul, don't have time anymore :/
« Odpověď #2 kdy: 07 Ledna 2012, 15:54:18 »
Nebude to HW problém?
Mám doma všelijaké staré haraburdy ale najviac ma *censored*tie novšie s grafikou ATI/AMD... registered as user #520570

Linuxové počítadlo Automatická kompilácia jadra

Ernest

• Návštěvník
« Odpověď #3 kdy: 07 Ledna 2012, 16:07:48 »
Nemyslím si, že by to bylo chybou HW. Windows 7 co teď taky používám jedou jak mají i s externími monitory a např ubuntu 10.10. taky šlape v pořádku. Problém přišel až s přechodem na verzi 11.04.

jAster_BA

• Závislák
  • FEI STU stole my soul, don't have time anymore :/
« Odpověď #4 kdy: 07 Ledna 2012, 16:38:07 »