Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: (vyřešeno) Extrémně vysoký ping/latency ve všech Source hrách (Steam)  (Přečteno 3242 krát)

WoozieCZ

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 36
Uctivé pozdravení, mám tu jeden velký problém a vy jste (společně s forums.steampowered.com) má jediná naděje.
Jde o to, že mám ve všech hrách běžících na enginu Source (Counter Strike: Source, Day of Defeat: Source) šíleně vysokou hodnotu latency. Vypadá to asi takhle:
Když se přihlásím na jakýkoliv server, mám latency okolo 50 ms a hra vypadá hratelně, avšak po jedné či dvou vteřinách se začne latency navyšovat do šílených čísel a tím pádem nelze hrát. Ale například v CS 1.6 mám latency pod 15 ms a vše funguje v pořádku. Rychlost internetu je 1 Mbps.
Zkoušel jsem měnit verze Wine, ale výsledek byl po každé stejný. Co se mi ale zdá podezřelé, je to, že když mám spuštěný nějaký ten server a zapnu si Sledování systému, tak mi ukazuje: okolo 10 kB/s příjem, 4.4 kB/s odesílání. Není to nějak málo?

Posílám ještě výsledy testu na pingtest.net, kdyby o to byl zájem:


Mimochodem se jedná o legálně zakoupené hry, nic stáhnutého a opatchovaného.
« Poslední změna: 08 Března 2012, 11:09:06 od WoozieCZ »
Nejnovější Ubuntu, Intel Celeron dual-core E3400, Asus nVidia GeForce GT430, 320GB HDD, 1x2GB DDR3 RAM

WoozieCZ

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 36
Re:Extrémně vysoký ping/latency ve všech Source hrách (Steam)
« Odpověď #1 kdy: 08 Března 2012, 11:08:52 »
Povedlo se mi to vyřešit! Stačilo vypnout Steam Cloud sync a teď to jede jako v CS 1.6.
Nejnovější Ubuntu, Intel Celeron dual-core E3400, Asus nVidia GeForce GT430, 320GB HDD, 1x2GB DDR3 RAM

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.