Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: PHP + MySQL + Apache  (Přečteno 1945 krát)

krakenuss

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
PHP + MySQL + Apache
« kdy: 08 Září 2012, 12:23:05 »
Co se týká Linuxu, jsem poměrně začátečník, dlouhé roky před tím jsem používal Windows :(   Ted bych ale potreboval poradit jak v Ubuntu 12.04 rozchodit MySQL, Apache a PHP pro vývoj webových aplikací. Ve Windowsu jsem používal balíček WAMP, existuje něco na ten způsob i pro Ubuntu, pokud ne poradte pls nejaky postup. Díky.

YaD

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 69
Re:PHP + MySQL + Apache
« Odpověď #1 kdy: 08 Září 2012, 13:10:11 »

František Zatloukal

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 1799
    • frantisek.zatloukalu.eu
Re:PHP + MySQL + Apache
« Odpověď #2 kdy: 08 Září 2012, 13:11:48 »
Kód: [Vybrat]
sudo apt-get install tasksel
sudo tasksel
Tam vyber lamp (najed na nej + mezernik, enter). O vše se již ubuntu postará. Doporučuji také využít webmin pro ovládání všech součástí (apache, mysql zejména).
Pokud bys nevěděl jak jej nainstalovat, napíší postup.
First they ignore you, then they laugh at you,
then they fight you, then you win.
Powered by Fedora 22 | Ubuntu 15.10

krakenuss

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Re:PHP + MySQL + Apache
« Odpověď #3 kdy: 08 Září 2012, 13:35:48 »
Před chvílí jsem našel XAMPP, nevím co si o něm myslet, na Windowsu jsem ho nikdy nezkoušel. Má cenu to instalovat nebo je lepší ten postup přes tasksel? A eště něco, přes ten tasksel, je nutne to potom nějak později konfigurovat? A jak potom můžu zapnout MySQL konzoli?

ETNyx

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 425
Re:PHP + MySQL + Apache
« Odpověď #4 kdy: 08 Září 2012, 14:57:15 »