Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Regulace jasu pomocí fn+F*  (Přečteno 5298 krát)

fulda

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 110
Regulace jasu pomocí fn+F*
« kdy: 25 Listopadu 2012, 17:51:13 »
Ahoj mám Asus zenbook ux32vd. Nainstaloval jsem si Ubuntu 12.10.
Všechny klávesové zkratky fn+F* mi fungují bez problémů. ( volume +/-, wifi on/off, sleep, touchpad on/off, regulace podsvícení kláves )
Jediné s čím mám problém je, že tlačítka na regulaci jasu nefungují  fn+F5  -jas, fn+F6 +jas.
Dá se to nějak upravit nebo nastavit? Vím, že na starém noťasu HP se starším ubuntu to šlo bez problémů.
Dík

Rover623

Re:Regulace jasu pomocí fn+F*
« Odpověď #1 kdy: 25 Listopadu 2012, 17:56:18 »
Parametr acpi_backlight=vendor by nepomohl

fulda

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 110
Re:Regulace jasu pomocí fn+F*
« Odpověď #2 kdy: 25 Listopadu 2012, 17:58:16 »
Zapoměl jsem napsat, že jsem začátečník.  ;D
Nevím, co to znamená. Mám to nějak napsat do terminálu?

Rover623

Re:Regulace jasu pomocí fn+F*
« Odpověď #3 kdy: 25 Listopadu 2012, 21:01:05 »
Do terminálu dej tohle
Kód: [Vybrat]
sudo gedit /etc/default/grub v otevřeném souboru najdi tenhle řádek
Kód: [Vybrat]
GRUB_CMDLINE_LINUX_DEFAULT="quiet splash" uprav ho takhle
Kód: [Vybrat]
GRUB_CMDLINE_LINUX_DEFAULT="quiet splash acpi_backlight=vendor" ulož a zavři gedit, zadej v terminálu
Kód: [Vybrat]
sudo update-grub
sudo shutdown -r now
po restartu který proběhne zkus jestli to funguje

fulda

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 110
Re:Regulace jasu pomocí fn+F*
« Odpověď #4 kdy: 25 Listopadu 2012, 21:33:15 »
Tak to nepomohlo.  :(

Rover623

Re:Regulace jasu pomocí fn+F*
« Odpověď #5 kdy: 25 Listopadu 2012, 22:02:35 »