Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: NVIDIA grafika, neverending story, jsem na mrtvici,  (Přečteno 7344 krát)

beer

  • Host
Re:NVIDIA grafika, neverending story, jsem na mrtvici,
« Odpověď #25 kdy: 12 Února 2013, 11:57:22 »
Ještě by se to dalo možná zjednodušit, například přidávání ppa je možné i bez interaktivního potvrzování, může být potvrzeno ve skriptu, zrovna tak i instalace.

Kód: [Vybrat]
sudo add-apt-repository ppa:bumblebee/stable -y
sudo add-apt-repository ppa:ubuntu-x-swat/x-updates -y
sudo apt-get update
toto raději vyzkoušet, jestli funguje, jsem aktuálně v práci na widlích:
Kód: [Vybrat]
sudo apt-get install linux-headers-$(uname -r) -y
sudo apt-get install bumblebee bumblebee-nvidia -y
sudo apt-get install -f -y
« Poslední změna: 12 Února 2013, 11:59:29 od beer »

dadasfx

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 62
Re:NVIDIA grafika, neverending story, jsem na mrtvici,
« Odpověď #26 kdy: 12 Února 2013, 17:48:55 »
Tak se mi to pánové asi podařilo. Obrázek se mi zobrazil.
Kód: [Vybrat]
dadas@dadas-K55VJ:~$ glxspheres
Polygons in scene: 62464
Visual ID of window: 0xae
Context is Direct
OpenGL Renderer: Mesa DRI Intel(R) Ivybridge Mobile
60.007237 frames/sec - 66.968076 Mpixels/sec
59.952987 frames/sec - 66.907534 Mpixels/sec
60.010997 frames/sec - 66.972273 Mpixels/sec
60.040439 frames/sec - 67.005130 Mpixels/sec
60.013992 frames/sec - 66.975615 Mpixels/sec
dadas@dadas-K55VJ:~$ optirun glxspheres
Polygons in scene: 62464
Visual ID of window: 0x21
Context is Direct
OpenGL Renderer: GeForce GT 635M/PCIe/SSE2
116.672900 frames/sec - 130.206956 Mpixels/sec
136.282951 frames/sec - 152.091773 Mpixels/sec
119.919316 frames/sec - 133.829957 Mpixels/sec
137.944238 frames/sec - 153.945769 Mpixels/sec
138.108835 frames/sec - 154.129460 Mpixels/sec
dadas@dadas-K55VJ:~$

Zadal jsem těch 6 řádků, které jako poslední napsal beer. Nepochopil jsem jak použí ten navod od Myrmica abych upravil ten skript. Až tak daleko s linuxem ještě neumím. Ale už mi to jde. Takže oběma moc díky.
Nicméně jsem pochopil, že pokud chci dedikovanou grafiku použít musím pokaždé použít příkaz "optirun".
Protože dělám výpočty BOINC hledal jsem na netu jak to spouštet a našel jsem tuto stránku; http://michalv.hostujem.sk/boinc/boinc_a_nvidia_optimus.html ale jaksi nechápu jak upravit ten spouštecí skript. Můžu vás ještě jednou otravovat jestli by ste mi trochu polopatě poradili jak ten skript upravit?
Každý by chtěl jít do nebe, ale nikomu se nechce zemřít.

beer

  • Host
Re:NVIDIA grafika, neverending story, jsem na mrtvici,
« Odpověď #27 kdy: 12 Února 2013, 18:07:37 »
Ten BOINC spouštíš ručně? Nebo automaticky? Program nepoužívám.


Pokud ručně a chtěl bys automaticky, tak by možná stačilo zeditovat soubor .profile v domovské složce a přidat tam nakonec řádek:

Kód: [Vybrat]
exec nice -n 15 optirun ./boincmgr $@
Vyzkoušej ale nejprve v terminálu ručně, jestli to bude fungovat, pokud ano, tak můžeš pokračovat zapsáním do souboru .profile postupem viz níže.

Nice nastaví prioritu, 15 by mělo stačit, aby BOINC nezpomaloval výrazně PC.

Například takto:
otevřít terminál (ctrl+alt+t), vložit:
Kód: [Vybrat]
echo -e "exec nice -n 15 optirun ./boincmgr $@ &\n" >> ~/.profile.
Máčknout enter.

Kdyby byl nějaký problém, jako třeba kdyby nenajelo grafické rozhraní, tak můžeš řádek smazat v terminálu v editoru nano:
otevřeš ho takto:
Kód: [Vybrat]
nano ~/.profilezměnu uložíš zkratkou ctrl+o, zavřeš ctrl+x.
« Poslední změna: 12 Února 2013, 18:51:16 od beer »

Myrmica

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 1701
    • MYRMICA
Re:NVIDIA grafika, neverending story, jsem na mrtvici,
« Odpověď #28 kdy: 12 Února 2013, 21:46:32 »
Jsem rád, že Ti grafika funguje. :)
Stolní strojek: OS– UBUNTU 16.04 x86_64, MB ASUS P8 Z68-V/GEN3, Intel® Core™ i5-3470 CPU @ 3.20GHz × 4 , 16GiB DDR3, GeForce GTX 670...
Notebook: ASUS U53Jc OS– UBUNTU 16.04 x86_64, Windows 7, Processor – Intel Core i5-460M (2,53 GHz), Graphics – switchable NVIDIA GeForce 310M and Intel GMA HD

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.