Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Nelze připojit ADATA S102 PRO 64GB  (Přečteno 1566 krát)

Ondra Mádle

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 20
Nelze připojit ADATA S102 PRO 64GB
« kdy: 03 Října 2013, 21:06:01 »
Ahoj, nejde mi připojit ADATA S102 PRO 64GB. Vždy po připojení mi to ukazuje, že nelze k svazku přistupovat. Mám ubuntu 13.04, Lenovo IdeaPad U510. Jde s tim něco dělat?

Jsem na ubuntu nováček. Díky moc za rady




[příloha smazaná administrátorem]

marun

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 601
Re:Nelze připojit ADATA S102 PRO 64GB
« Odpověď #1 kdy: 03 Října 2013, 21:08:28 »
je to tam napsané nezná exfat FS
ten se dá doinstalovat
Kód: [Vybrat]
sudo apt-get install exfat-fuse exfat-utilsale i tak bych tam dal radši NTFS kvůli kompatibilitě s WIN nebo ext4 pokud ji nebudeš chtít používat na WIN a nebo pokud na ni nebudeš chtít dávat větší soubory než 4GiB tak FAT32

donny

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 1861
Re:Nelze připojit ADATA S102 PRO 64GB
« Odpověď #2 kdy: 04 Října 2013, 00:29:06 »
No ja nevim, ale patent na exFAT drzi Microsoft, tak bych nejakou nekompatibilitu s Windows neresil.
archlinux @ i7-6700/GTX1080 8G/32G DDR4/.5TB NVMe/WD RED 3TB | Raspbian 8 @ Raspberry Pi
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better!

Rover623

Re:Nelze připojit ADATA S102 PRO 64GB
« Odpověď #3 kdy: 04 Října 2013, 01:35:01 »
Patent na exFAT drží Samsung a jako jediný ten FS také nadále rozvíjí, ale je pravda, že první implementace exFAT pochází od MS

petergula

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1016
Re:Nelze připojit ADATA S102 PRO 64GB
« Odpověď #4 kdy: 04 Října 2013, 09:50:57 »
Patent na exFAT drží Samsung a jako jediný ten FS také nadále rozvíjí, ale je pravda, že první implementace exFAT pochází od MS
nechcem sa hadat ale wiki tvrdi, ze MS a Samsung iba vyvija (Samsung Releases exFAT Under the GPL). http://en.wikipedia.org/wiki/ExFAT