Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: mnoho aktualizací  (Přečteno 941 krát)

Monika Molinková

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 28
mnoho aktualizací
« kdy: 18 Ledna 2014, 19:29:58 »
Zdravím všechny. Jsem v Ubuntu nováček a mám dotaz, který Vás možná pobaví, ale raději se zeptám: čas od času systém navrhne a doporučí určitý počet aktualizací. Vždy je dám nainstalovat. Nevím, zda se mi časem nějak nezahltí paměť. Nebo se to samo nějak průběžně maže?   Ještě by mě zajímalo, zda se dá stáhnout a nainstalovat nějaká alternativa "malování" jaké je ve Windows. Děkuji za odpověď.

geofre

Re:mnoho aktualizací
« Odpověď #1 kdy: 18 Ledna 2014, 19:35:31 »
Nejlepší alternativou Malování je asi Gimp, má více funkcí a je ze začátku složitější, ale je intuitivní a funkce navíc se můžou hodit :-) viz Wiki
Ubuntu Mate 14.04 LTS / W7 64-bit

donny

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 1861
Re:mnoho aktualizací
« Odpověď #2 kdy: 18 Ledna 2014, 20:04:24 »
aktualizace aktualizuji, tj. nahrazuji stare systemove soubory novymi. Tim padem velikost neroste. Resp. roste, ale jen o ty stazene balicky, ktere se nemazou automaticky. To se da udelat jednorazove napr. prikazem v terminalu

Kód: [Vybrat]
sudo apt-get clean

(pokud jsi novacek v linuxu, tak: otevres terminal, zadas prikaz vyse, zmacknes enter. Bude se te to ptat na heslo. Zadas svoje heslo, ale NEbudou se ti pri zadavani hesla vypisovat zadne hvezdicky nebo tak neco; proste ho napis a zmackni enter)
archlinux @ i7-6700/GTX1080 8G/32G DDR4/.5TB NVMe/WD RED 3TB | Raspbian 8 @ Raspberry Pi
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better!

Rover623

Re:mnoho aktualizací
« Odpověď #3 kdy: 18 Ledna 2014, 20:05:22 »
Tak nejlepší na vyházení pozůstatků je Ubuntu Tweak, viz. http://wiki.ubuntu.cz/syst%C3%A9m/pracovn%C3%AD%20prost%C5%99ed%C3%AD/ubuntu_tweak?redirect=1