Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: WiFi síťová karta - kompatibilita s Ubuntu [vyřešeno]  (Přečteno 1695 krát)

Michal Novák

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 31
Ahoj lidi.

budu si sestavovat PC a řeším problém, zvaný Síťová karta, která by se kamarádila s Ubuntu. Na alze jsem našel jenom tuhle USB http://www.alza.cz/asus-usb-n10-nano-d510617.htm. Existuje nějaká třeba i PCIe karta.

V Ubuntu jsem začátečník. Díky za rady.
« Poslední změna: 27 Ledna 2014, 16:26:03 od Petr Merlin Vaněček »

Rover623

Re:WiFi síťová karta - kompatibilita s Ubuntu
« Odpověď #1 kdy: 26 Ledna 2014, 19:04:03 »
Zeptám se blbě, ale když chceš stavět desktop, proč do toho chceš dávat wifi přes USB, proč do toho nedáš něco takového http://www.alza.cz/tp-link-tl-wn751nd-d293990.htm

Mimochodem, pokud by jsi měl zájem sestavit to tak aby z toho ten systém vymáčkl maximum, napiš mi PMko.
« Poslední změna: 26 Ledna 2014, 19:07:32 od Rover623 »

Michal Novák

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 31
Re:WiFi síťová karta - kompatibilita s Ubuntu
« Odpověď #2 kdy: 27 Ledna 2014, 08:34:34 »
Právě, že mi to bylo divné, že by neexistovala PCIe karta.  Jináč díky za radu.

Nepochopil jsem to tvoje
Citace
... napiš mi PMko.
, ale sestavu jsme naplánovali s kamarádem asi ve stylu https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AtmrCKM9eGKIdEx1SWY5WHh0cU5QcmtLMHhWRDduS1E&usp=sharing a některé komponenty už mám koupené.

Samozřejmě vím, že ty PCIe karty existují!!!  ;)
« Poslední změna: 27 Ledna 2014, 08:38:37 od Michal Novák »

geofre

Re:WiFi síťová karta - kompatibilita s Ubuntu
« Odpověď #3 kdy: 27 Ledna 2014, 09:29:48 »
Nepochopil jsem to tvoje
Citace
... napiš mi PMko.

Myslí se tím Personal Mesage - prostě soukromou zprávu...
Je to pod kolonkami [Potlesk][Pískot] vpravo dole
Ubuntu Mate 14.04 LTS / W7 64-bit

Rover623

Re:WiFi síťová karta - kompatibilita s Ubuntu
« Odpověď #4 kdy: 27 Ledna 2014, 11:38:04 »