Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: c# - grafika v konzoli  (Přečteno 2287 krát)

Jakub Vaněk

  • Stálý člen
  • ***
  • Příspěvků: 752
    • Zobrazit profil
    • Web programátora a studenta Jakuba Vaňka
c# - grafika v konzoli
« kdy: 28 Ledna 2014, 17:24:04 »
Ahoj všichni,
potřeboval bych poradit nějaký dobrý tutorial na grafiku (např menu, okna) v konzoli s pomocí C#. Zatím jsem zkoušel curses-sharp, ale není k němu pořádná dokumentace.
Předem děkuji
Notebook: Lenovo Thinkpad X200, Xubuntu 16.04

Martin Šácha

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Guru
  • ******
  • Příspěvků: 5153
    • Zobrazit profil
Re:c# - grafika v konzoli
« Odpověď #1 kdy: 28 Ledna 2014, 17:42:07 »
A co ti brání použít klasické C/C++? Ono taky co chtít od .not zmršeniny...
Mint MATE 64bit / DuckDuckGo.com
Programátoři považují WYSIWYG za špatné u kódu i u žen. Programátor chce "dostat to, co žádá“ – kód tajemný, neodpouštějící, nebezpečný.

Jakub Vaněk

  • Stálý člen
  • ***
  • Příspěvků: 752
    • Zobrazit profil
    • Web programátora a studenta Jakuba Vaňka
Re:c# - grafika v konzoli
« Odpověď #2 kdy: 28 Ledna 2014, 18:31:40 »
Už jsem si zvyknul na C#, jeho objektový přístup a jména funkcí. Samozřejmě, že jsem zkoušel C++, ale nesedlo mi. Teorii C++ docela umím, ale v praxi nic moc - 1 konzolová kalkulačka. V C# už jsem udělal dost programů, např. funkční diář nebo pexeso. C se mi moc nelíbí, protože není objektově orientované.
« Poslední změna: 28 Ledna 2014, 18:34:23 od Jakub Vaněk »
Notebook: Lenovo Thinkpad X200, Xubuntu 16.04

Jakub Vaněk

  • Stálý člen
  • ***
  • Příspěvků: 752
    • Zobrazit profil
    • Web programátora a studenta Jakuba Vaňka
Re:c# - grafika v konzoli
« Odpověď #3 kdy: 28 Ledna 2014, 18:38:09 »
Ještě jeden důvod, proč používám .net: je docela cross-platform i bez rekompilace. Na konzolovou grafiku se ptám, protože jdu dělat program pro WinForms, GTK# a konzoli zároveň.
Notebook: Lenovo Thinkpad X200, Xubuntu 16.04

Martin Šácha

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • Guru
  • ******
  • Příspěvků: 5153
    • Zobrazit profil
Re:c# - grafika v konzoli
« Odpověď #4 kdy: 29 Ledna 2014, 08:10:57 »
No, tohle vypadá na první pohled jako rozumná dokumentace: http://curses-sharp.sourceforge.net/API/
Mint MATE 64bit / DuckDuckGo.com
Programátoři považují WYSIWYG za špatné u kódu i u žen. Programátor chce "dostat to, co žádá“ – kód tajemný, neodpouštějící, nebezpečný.

Jakub Vaněk

  • Stálý člen
  • ***
  • Příspěvků: 752
    • Zobrazit profil
    • Web programátora a studenta Jakuba Vaňka
Re:c# - grafika v konzoli
« Odpověď #5 kdy: 29 Ledna 2014, 16:11:55 »
http://curses-sharp.sourceforge.net/API/:
Citace
This is preliminary documentation and is subject to change.
Missing <summary> documentation for "..."
Ano, tuto dokumentaci jsem už viděl. Problém je, že sice vidím, kde je člen, ale nevidím, k čemu je. Tu samou informaci jsem schopen vidět i v IDE.
Ještě se pokusím se podívat po dokumetacích curses pro C++, protože by mělo být celkem jednoduché přeportovat to do C#.
« Poslední změna: 29 Ledna 2014, 16:14:01 od Jakub Vaněk »
Notebook: Lenovo Thinkpad X200, Xubuntu 16.04

 


Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.