Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: poradí někdo jak nainstalovat, nastavit atd. online? (ICQ)  (Přečteno 2620 krát)

Gooorila

• Návštěvník
Zdar
Omlouvám se za svou drzost, je zde již spousta vyřešených problémů, podle kterých bych mohl postupovat, ale netuším, co vše mě během práce potká, takže bych se chtěl zeptat, zda by se nenašel někdo s volnnějším odpolednem, který by mi poradil online na ICQ při instalaci a aspoň základním nastavení ubuntu.
Linux absolutně neovládám, takže jsem naprostý začátečník. Včera jsem se pustil do instalace na NTB, ale psichycky jsem nevydržl nápor při rozhodování, jak rozdělit disk a tak jsem instalaci raději přerušil, protože přijít o data na zbylých partyšnech, byl by to problém. Popíšu co potřebuji udělat:
Nainstalovat Ubuntu 6.10 na NTB HPnx7300
Zachovat tři ze čtyř partyšnů na disku tak, aby kdybych přechod na linux nezvládl, mohl se vrátit do Win
Rozjet bezdrátovou a LAN síť
Vysvětlit nějaké úplné základy
rozjet USB rámeček, ve kterém je disk (je na něm EXT3 a potřebuji z něj data)
Kdyby se někdo takový našel, byl bych mu vděčen. Gooorila

Martin - ViPEr*CZ*

• Závislák
poradí někdo jak nainstalovat, nastavit atd. online? (ICQ)
« Odpověď #1 kdy: 12 Února 2007, 12:44:48 »
No máš skype? By jsme si zavolali a já bych ti popsal jak se to udělá... kromě bezdrátové sítě jež nemám kde otestovat vím vše jak udělat. ;)
Open source is gold way... Mint 17.2, Debian 8.1 Jessie| Ubuntu Wiki (návody) | Google vyhledávač | Qt4 návody

Gooorila

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 12 Února 2007, 12:56:20 »
Skype nemám, ale nebyl by problém ho nainstalit. Ale nemohu mluvit, protože nemám mikrofon, takže spíše psát, kdyby to nebyl problém

Martin - ViPEr*CZ*

• Závislák
« Odpověď #3 kdy: 12 Února 2007, 12:58:06 »