Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Ubuntu nelze nainstalovat.  (Přečteno 2251 krát)

simi12

• Návštěvník
Ubuntu nelze nainstalovat.
« kdy: 06 Září 2014, 14:18:43 »
Dobrý den. S Ubuntu jsem sice teprve začátečník, ale rád bych si ho nainstaloval do notebooku místo Win XP. Jde o Acer TravelMate 240. A nejde mi to přes usb  ani cd, ale to by mohlo být mechanikou. :(
Postupoval jsem podle návodu- vytvořil jsem live flash disk-upravil bios-spustil v ubuntu- začal instalovat. Jenže pak ztmavnul display a nic. Zkusil jsem to ještě dvakrát ale pořád nic. Tak jsem ho úplně odinstaloval ale podruhé se mi nepovedlo Ubuntu ani spustit. Prosím pomozte mi s tím.

unkabunka

• Aktivní člen
  • *
  • Všichni jste blázni,jenom já jsem letadlo.
Re:Ubuntu nelze nainstalovat.
« Odpověď #1 kdy: 06 Září 2014, 14:42:40 »
A to live se spustilo? (vyzkoušet Ubuntu)
« Poslední změna: 06 Září 2014, 14:44:31 od unkabunka »

simi12

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 06 Září 2014, 21:10:52 »
Napoprvé ano, ale ukázalo se jen logo a načítání. Pak to napsalo "Waiting for network konfiguration."
A po chvíli zhaslo. A internet byl zapojený. A napodruhé (po totální odinstalaci ubuntu) jsem to zkusil od začátku. Ale nic ani se nespustilo.

simi12

• Návštěvník
« Odpověď #4 kdy: 07 Září 2014, 08:17:55 »
Pokoušel jsem se nainstalovat nejnovější verzi. Já vím že je to možná chyba, ale chtěl jsem tu nejnovější :D. Je to ten notebook. Sice má nižší parametry, ale pořád jede. Jen bych na něj chtěl ubuntu (nemusí být nejnovější). Myslíte že bych měl zkusit starší verzi?

Marp

• Moderátor
  • Závislák
  • Moje práce není probudit ovce, ale shromáždit vlky
    • Marek Marp Pszczolka
« Odpověď #5 kdy: 07 Září 2014, 08:49:55 »
Procesor, velikost RAM, HDD, grafická karta, síťové karty - to jsou základní informace! Podle HW konfigurace notebooku lze pak doporučit linuxovou distribuci, resp. verzi.
Marek *Marp* Pszczolka