Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: z čeho se učíte?  (Přečteno 1430 krát)

Richardson

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 5
z čeho se učíte?
« kdy: 11 Března 2015, 11:15:50 »
jsem zde nový,
jsem samouk. A chci se zlepšit v Linuxu. má otázka zní... Doporučili byste mě knihu o Linuxu, například na cpressu je toho dost cena cca 700 Kč. A nebo navštívit školení Linuxu? Které je dražší. Já se trošku obávám toho, že jako začátečníkovi mně bude učení z knihy trošku zpomalovat. Mám dilema, jestli základy projít s lektorem a pak pokračovat sám nebo dělat celé sám. Jen než najdu informace co potřebuji, sebere mě to x hodin času a když to převedu na peníze, tak to školení pak vyjde levněji (asi).

jmp

  • Host
Re:z čeho se učíte?
« Odpověď #1 kdy: 11 Března 2015, 11:38:51 »
to má bejt vážně míněnej dotaz, nebo reklama?

na ten dotaz to totiž nevypadá...

Martin Šácha

  • Člen občanského sdružení Ubuntu ČR a placené komunitní podpory
  • Administrátor fóra
  • ******
  • Příspěvků: 5153
Re:z čeho se učíte?
« Odpověď #2 kdy: 11 Března 2015, 11:56:46 »
To zalezi CO se chces naucit...
Pouzivat - kasli na skoleni a proste si s prostredim hraj...
Spravovat - The Linux Documentation Project (jsou i ceske preklady)
Programovat - TLDP + dokumentace pro tvuj oblibeny jazyk...
Mint MATE 64bit / DuckDuckGo.com
Programátoři považují WYSIWYG za špatné u kódu i u žen. Programátor chce "dostat to, co žádá“ – kód tajemný, neodpouštějící, nebezpečný.

matlala

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 480
Re:z čeho se učíte?
« Odpověď #3 kdy: 14 Března 2015, 13:43:37 »
Můžu nabídnout soupis základních příkazů,  když jsme na VŠ měli operační systémy a brali Debian,  prikazy jádra jsou stejné. Kdyžtak se ozvi vzkazem.