Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Ubuntu místo Window XP  (Přečteno 4219 krát)

cedic01@seznam.cz

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 26
Ubuntu místo Window XP
« kdy: 09 Září 2016, 11:56:43 »
Zdravím. Snažím se na svém starém PC instalovat operační systém Ubuntu místo Windows XP. Stáhl jsem si 32-bit verzi, v BIOSu povolil boot z DVD. To se při pokusu o instalaci načte. Ta se rozjede až do chvíle, kdy se pod logem a nápisem Ubuntu rozpohybuje 5 teček. Asi po 1 minutě se takhle rozjetá instalace sekne. Netušíte někdo, co s tím? Díky!!!
Sorry za moje IT vyjadřovací schopnosti, jsem total laik... :-)

vxmery

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 537
Re:Ubuntu místo Window XP
« Odpověď #1 kdy: 09 Září 2016, 12:38:06 »
Citace
na svém starém PC
RAM? CPU? Disk?
Citace
instalovat operační systém Ubuntu místo Windows XP
Najprv treba vyskúšať LiveDVD, nie hneď inštalovať.
Citace
Netušíte někdo, co s tím?
Môže to byť chyba v súbore, chyba počas napalovania atď.
Dobrá nálada nevyrieši všetky problémy ale naserie toľko ľudí, že stojí za to si ju zachovať.
Linux Mint 19.1 Cinnamon

TIBOR

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 6529
  • Som uzivatel linuxovej distribucie, som linuxak?
Re:Ubuntu místo Window XP
« Odpověď #2 kdy: 09 Září 2016, 12:49:31 »
Alebo len detekuje HW a trva mu to. Na starom pc nic neobvykle. Ako dlho si cakal kym si to vypol? Na naozaj starsom pc moze byt minuta malo.
HP Laptop 17-ca1xxx Ubuntu Mate 22.04 FF 64bit.
Asus X751LB-TY014H Ubuntu Mate 20.04.1 FF 64bit.
Linus, Lajnas, Línus, Luínus, Lajnus a je mi naozaj jedno, ako ľudia vyslovujú moje meno. Ale "Linux" je vždy "Linux". LINUS TORVALDS, tvorca Linuxového jadra.(V dokumente Revolution OS)

cedic01@seznam.cz

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 26
Re:Ubuntu místo Window XP
« Odpověď #3 kdy: 09 Září 2016, 13:17:39 »
Zdravím. Procesor je Celeron M 370 (1,5GHz, 400 MZHz FSB, 1MB L2 cache), 60 GB disk, 512 MB DDR2.