Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Spuštění UBUNTU bez instalace  (Přečteno 1358 krát)

loki5911

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 8
Spuštění UBUNTU bez instalace
« kdy: 18 Ledna 2021, 03:01:29 »
Dobrý den. Mám pro vás možná hloupí dotaz, nejsem odborník přes linux, ale už nějakou dobu hledám na internetu a nemohu najít odpověď. Prosím chci si opět nainstalovat ubuntu, stáhl jsem si obraz verze 20.04 udělal boot usb přes unetbootin, a když spustím system z usb tak mi to dává pouze možnost instalace, jde mi o to že kdysi jsem měl usb s ubuntu a to šlo spustit na zkoušku s usb,bez instalace, tuto možnost jsem teď ale nenašel. Byli by jste tak laskavý a poradili, popř mi přímo poslali odkaz na novou ubuntu co to umí? Moc děkuji

Ventero

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 3546
Re:Spuštění UBUNTU bez instalace
« Odpověď #1 kdy: 18 Ledna 2021, 08:18:48 »
Problem neni ve verzi Ubu, ale v tom jak nakonfiguraval zavadec Unetbootin.
Je to vsak divne - kdyz jsem ho loni testoval, tak ty moznosti tam byly. Popr. to najelo do live.
Muze to byt jen slovni chyba - zkousel jsi to spustit? Treba te to dostane do podnabidky, kde uz volba vyzkouset bude. Pokud to nenajede do plochy, tak to najede do instalatoru, coz neznamena, ze musis instalaci spustit - proste to zrusis a vypnes.
Pokud flash delas pod Win, tak zkusit Rufus je moznost, pokud v Ubu, tak jsou i jine nastroje. Multibootusb, ventoy, nebo jen nejaky zapisovac obrazu disku - ten je tusim v Ubu uz nainstalovan.
Zvuky jsou mantrami a myšlenky moudrostí, prostě proto, že se mohou objevovat ...

Ota.Dr

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 15
Re:Spuštění UBUNTU bez instalace
« Odpověď #2 kdy: 18 Ledna 2021, 08:36:33 »
pokud to nabootuje z cd/flash
tak bych zkusil polozky v menu
mam pocit ze u nekterych prvni polozka spustila instalaci u jinych najelo Live a instalace se pak zpoustela z ni

TIBOR

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 6529