Jsem se nikterak nenavazel - jen jsem vyjadril svuj pocit z tve rady, ktera me uplne pripomela lemplovsky a neprofesionalni pristup servisnich techniku pri reklamacich a zhodnotil ji. Pote jsem napsal svuj nazor na Microsoft, Canonical a dnesni trendy.
To ty jsi se hned navezl do me a zacal jsi me opakovane urazet a osocovat z blabolu. A vubec se mi to nelibi. Jeste jednou a nahlasim te spravci - to ze tam mas hvezdicky nic nemeni na faktu, ze me neopodstatnene urazis.
To ze je to HW vada je na 99,9% a to proste na reklamaci patri. A ze zrovna Umax (firma, ktera neni schopna ani komunikovat a ani nema zadnou rozumnou podporu) k tomu pristoupil ve vyse popsanem duchu, tak to me neprekvapuje. Jsou to Cesi, tak co chtit ..
Moc dobre vim, proc jsem ze sveho vyberu miniPC Umax vyradil hned z kraje.