Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: upgrade serveru z 14.04 - dotkne se to Apache?  (Přečteno 4409 krát)

dcomp

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 2
upgrade serveru z 14.04 - dotkne se to Apache?
« kdy: 31 Května 2023, 00:06:59 »
ahoj

dostal jsem na starost virtualni server na webhostingu s ubuntu 14.04.3  - respektive to na me zbylo ( zatim jsem mel na starosti jen konfiguraci Apache a programovani webu )

potreboval bych radu jak lze upgradovat Ubuntu, a jestli to nejak ovlivni stavajici nastaveni Apache, MySql, ... proste veci ktere souvisi s behem vsech webu, ktere na serveru bezi

co se tyka administacace Ubuntu, tak jsem fakt laik, tak prosim skoro o polopaticke vysvetleni
na webhostingu mi rekli, ze do toho sahat nemuzou, kdyz to mame s administraci, ale ted ji nema kdo delat a ja bych potreboval rozchodit SSL certifikaty

Michal "Tylnesh" Kohútek

  • Administrátor fóra
  • Stálý člen
  • ******
  • Příspěvků: 1076
    • Lords Of Tech
Re:upgrade serveru z 14.04 - dotkne se to Apache?
« Odpověď #1 kdy: 31 Května 2023, 10:04:11 »
Uf, upgrade z 14.04 na sucasnu verziu 22.04 bude netrivialna zalezitost. Najjednoduchsie a najrychlejsie bude migracia na nove VPS s aktualnou verziou a postupny presun databazy, webu a konfigurakov. Aj pri tych konfigurakoch by som skor odporucal dat si na to vikend a postupne to ponasadzovat od zaciatku na novom a starym sa len inspirovat. za 9 rokov sa toho zmenilo fakt vela a toto bude neudrzatelna situacia.

Kazdopadne to nie je praca pre laika.
https://lordsoftech.com

Registered Linux User #506395

--- Smartphone 0: Apple iPhone 11
--- Smartphone 1: OnePlus 3T - Ubuntu Touch
--- Laptop 0: Apple Macbook Air M1
--- Laptop 1: Lenovo Thinkpad X1 Carbon Gen 3
--- Workstation: Ryzen 7 2700X, RX 5700XT, 32GB RAM
--- Other: Niekolko kusov od kazdeho vydaneho variantu Raspberry Pi

radin

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 244