Fórum Ubuntu CZ/SK
Ubuntu pro osobní počítače => Obecná podpora => Téma založeno: RRRadek Neužil 03 Srpna 2011, 16:13:44
-
Tak jsem chtěl zase něco koupit na ubuntu software centru a pokaždé končím stejným výsledkem viz obrázek. :o
Jestli to dobře chápu tak mě podezírají pro podvod. Proč nevím když už jsem u nich zakoupil se stejnou kreditkou 4 aplikace a platby proběhly v pořádku. Nevíte jak kontaktovat emailem to správně oddělení? :-\
[attachment deleted by admin]
-
Teda projíždím celé Ubuntu.com ale nikde se nemohu dopátrat nějakého emailu kam bych jim napsal. :-\
-
Tak jsem zkusil napsat na security@ubuntu.com snad budou alespoň vědět kam to mají poslat. :-\
Ale je trochu divné že nikde neudávají kontakt v případě problémů s nákupem.
-
pekne...
videls https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/software-center/+bug/746151
?
-
Tak Canonical si už od včerejška se mnou vesele píše a snaží se to napravit. Podle nich celý problém vznikl tím že první pokus o platbu se z nějakého důvodu nezdařil a tím že jsem opakoval nákup, systém nabyl podezření o podvod.
Zatím jsme to nevyřešili a stále nemohu nakupovat ale je mi sympatické že se se mnou vůbec baví. :)
To když jsem jednou řešil problém na AppStore u Apple tak výsledek operátora po několika dnech bylo kompletní vymazání mého účtu a slušně řečeno mi řekly že problém je vtom že moje banka je malinká a špatně komunikuje s tou jejich. A to mám VISA od České Spořitelny. ;D
Takhle jsem se s Applem bavil cca dva měsíce což byla jedna otázka a odpověď za týden a vždy my z nepochopitelných důvodů smazali účet. ::) Ale vydržel jsem a nakonec to opravily.
-
Tak zatím mě odkázali abych kontaktoval svojí banku. Zítra tam zavolám a uvidíme. Canonical už to také vidí jako jediné možné řešení.
Je to dost nešťastné řešení stále zadávat platební údaje při každém nákupu.
Stačí že něco selže a odblokování zabere docela dost času. :-\
Doufám že tyto problémy bude mít čím dál víc lidí a Canonical s tím něco udělá.
ps: děkuji adminovy za úpravu. ;)
-
Tak už nakupování jde a na banku jsem zatím nevolal.
Vypadá to že pokud se nákup z nějakého důvodu nezdaří tak jděte na stránky https://pay.ubuntu.com/payment/ (https://pay.ubuntu.com/payment/) kde u nepodařeného nákupu je napsáno Pending a až se toto slovo změní na Expired tak teprve potom lze úspěšně provést nákup znova. Mě to trvalo cca týden než se to změnilo, ale alespoň už tuším kde je zakopaný pes. ;)
Snad toto pomůže až se mu stane to samé. :)
-
Tak zatím mě odkázaly abych kontaktoval svojí banku.
Vidím, že jak u Apple, tak v Canonicalu pracují jen ženský...
-
Necháte toho někdy? ;D
Já jsem jednal asi s chlapem. John Pugh <john.pugh@canonical.com>
-
Tak já nevím, ale přál bych vám vidět jak na PC píše můj profesor češtiny z SŠ, nebýt překladače Googlu, tak občas nevím co píše
-
Necháte toho někdy? ;D
Já jsem jednal asi s chlapem. John Pugh <john.pugh@canonical.com>
Vidím, že aj keď si nás (gramaticky)správnych odtrhol tak aj tak ti to nepomohlo...:D