Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Zajímavé funkce Ubuntu?  (Přečteno 6411 krát)

boon

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 193
Zajímavé funkce Ubuntu?
« kdy: 20 Srpna 2007, 21:55:36 »
Zdravím, pánové a dámy. Linux jsem si nainstaloval hlavně proto, abych měl o prázdninách co dělat. Jsem student a sice mi za 11 dní začíná další rok, avšak do té doby se poměrně nudím. Přítelkyně zaskočí, jen nemůže tu být celých 24 hodin. Na Linuxu jsem tedy zprovoznil skoro vše, co jsem potřeboval, ale tak nějak bych se chtěl dopátrat, jestli má Linux nějaké zajímavé funkce. Něco, co by stálo za to. Rád bych rozchodil 3D desktop, ale jelikož stále nevím, co mám vlastně udělat, nebo jak jej spustit, jestli nainstalovat beryl, když jsem "zprovoznil" compiz pomocí jednoho manuálu (HOWTO zde na fóru) a jaké ovladače mít, tak se do toho asi ani pouštět nechci. Co tedy ještě stojí za řeč? S čím jste se dost dlouho pachtili a nakonec jste byli hrdí na svůj výsledek? Chci se učit o GNU/Linux, nechci být uživatel, který používá Windows proto, že jej používají všichni ostatní... Problém je v tom, že ani Ubuntu není tak složité, aby mě zabavilo na 2 měsíce. Ano, je to jen díky tomuto fóru a wiki, za což mnohokrát děkuji, ale rád bych něco, klidně podle návodu, nebo manuálu, co by v Ubuntu stálo za to.

Najde se někdo, kdo o něčem takovém ví? Jo a ještě jednu otázečku, pokud si mohu dovolit se zeptat... Je Ubuntu i na PDA? Mám Acera N50 (312Mhz, 64rom tuším) a rád bych zkusil kopnout i tam Linux. WM nejsou špatné, ale bylo by zajímavé mít tam něco takového :-)
Ubuntu 7.10 GG  user, little Windows user (in shame)
C2Q 6600 (2,4 Ghz), 4Gb ram, Radeon HD3870 512mb

Vojtěch Trefný

  • Příspěvků: 9307
  • Don Quijote
Zajímavé funkce Ubuntu?
« Odpověď #1 kdy: 20 Srpna 2007, 22:01:51 »