Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: mobil Sony Ericsson K550i na Ubuntu 7.10 (záloha mobilu, převádění hudby atd.)  (Přečteno 2878 krát)

annatar

• Návštěvník
Dobrý den,
jsem téměř úplný začátečník s Linuxem, proto se omlouvám, pokud se v textu vyskytnou nějaké nepřesnosti. Jak již nadpis zmiňuje, jde mi o připojení Sony Ericssonu K550i na Ubuntu 7.10 (připojován k Aceru Aspire 3020). Při připojení přes USB se sice načtou flash disky, ale zajímalo by mě, jestli by se nedalo použít nějaké grafické prostředí pro zálohu mobilu, převádění hudby apod... Na fóru jsem hledal, ale narazil jsem převážně na problémy s neidentifikací karet. Tudíž, to mi moc nepomohlo. Tedy, jaké programy byste mi doporučili? Děkuji moc.
« Poslední změna: 09 Ledna 2009, 03:00:36 od Anna Taliánová »
Acer Aspire 3022 WLMi 2800 Sempron 512 RAM 64 Ati Mobility 60 GB Ubuntu 7.10

gargy2002

• Host
Re: K 550i na Ubuntu 7.10
« Odpověď #1 kdy: 20 Ledna 2008, 22:24:14 »
Dobrý den,
jsem téměř úplný začátečník s linuxem, proto se omlouvám, pokud se v textu vyskytnou nějaké nepřesnosti. Jak již nadpis zmiňuje, jde mi o připojení Sony Ericssonu K550i na Ubuntu 7.10 (připojován k Aceru Aspire 3020). Při připojení přes USB se sice načtou flash disky, ale zajímalo by mě, jestli by se nedalo použít nějaké grafické prostředí pro zálohu mobilu, převádění hudby a pod... Na fóru jsem hledal, ale narazil jsem převážně na problémy s neidentifikací karet. Tudíž, to mi moc nepomohlo. Tedy, jaké programy byste mi doporučili? Děkuji moc.
Pokud jsou ty memory karty videt, muzes pouzit pro snadne kopirovani Gnome commander, kontakty, emaily, sms se daji spravovat pres program Wammu. Funguje to i pres bluetooth..

annatar

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 20 Ledna 2008, 23:41:41 »
Děkuji... Cmd používám... Spíš mi šlo o ten druhý program...

stderr

• Aktivní člen
  • *
  • globglob, Charliee, we're scuba diving Charlieee!