Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: článek na iDnes  (Přečteno 3046 krát)

Tomáš Kubíček

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 292
    • http://www.foto-reklama.cz
článek na iDnes
« kdy: 12 Února 2008, 15:30:15 »
narazil jsem na zajímavý a řekl bych docela objektivní článek na iDnes...

http://technet.idnes.cz/linux-je-jako-motorka-windows-jsou-jako-auto-f3e-/software.asp?c=A070425_181427_tec_denik_pka
------------------------------------------------------------------------------------
Intel Mini Mac 1,83 Ghz, 2 GB RAM, MAC OSX 10.4.11, virtuálně XP přes Parallels Desktop; dual boot OpenSuse 11 Gnome a Win XP na AMD SEMPRON,  Ubuntu 8.04 na AMD k7
http://www.foto-reklama.cz

Pavel Půlpán

Re: článek na iDnes
« Odpověď #1 kdy: 12 Února 2008, 15:36:09 »
De to a ani ta diskuze pod tím není překvapivě tak strašná... 8)

compaq

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2535
  • Díky všem za rady a tipy.
Re: článek na iDnes
« Odpověď #2 kdy: 12 Února 2008, 15:56:47 »
Podle mě (pochopí jen ženatí 5 a více let):

Windows je manželka a Linux milenka...

Každá něco umí, každé něco chybí, nejlépe je mít obě, ale dohromady se příliš nesnesou... :-)
« Poslední změna: 12 Února 2008, 16:22:26 od compaq »
Pokud vám vaše holka či manželka funguje jak má, neměňte jí za mladší, zaděláte si na problém. Stejně to dělejte i s Ubuntu.

wam]Spider007

  • Host
Re: článek na iDnes
« Odpověď #3 kdy: 12 Února 2008, 15:57:23 »
trosku si myslim, ze to prehnali s tym porovnani auto motorka, kedze je zname, ze je vela tunnerov co si upravuje svoje auta :D
tazko najst prirovnanie, ale to auticko a lego bolo viac vystizne :)
ale sledujem, ze sa na IT portaloch roztrhlo vrece s takymito clankami ;)

Jirka125

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 128
  • "pandoliščí člověk"
Re: článek na iDnes
« Odpověď #4 kdy: 12 Února 2008, 16:17:45 »
Na tento článek jsem narazil na jiným webu - někdo na foru ho má v podpisu. Ale kdybych já tak věděl kdo ;D Je to pouze překlad do angličtiny.

Ale musím říct, že je povedený. Mně to přirovnání aut a motorek připadá dobré, zvlášť pokud je článek určený pro linuxem nepolíbený.
HP Omnibook xe 4100, Ubuntu 8.04 - Gnome, Xfce, Enlightenment DR17

Myro

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 243
  • skill: Bill
Re: článek na iDnes
« Odpověď #5 kdy: 12 Února 2008, 16:20:41 »
Windows sú naozaj ako auto (kradnuté). Práca sním je ako jazda po dvoch kolesách,každý vie že čoskoro spadne.
A ešte jeden odkaz čo som našiel v diskusií http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Linux Hlavne príkaz pre spustenie šetriča obrazovky ma dostal :-)
« Poslední změna: 12 Února 2008, 16:31:39 od Myro »
CPU: Sempron 2800 1,612 Ghz @ 1,800 Ghz. HDD: Seagate 160 GB,Seagate 40 GB. RAM: 1512 MB. Grafika: Nvidia Geforce 6100 OS: Ubuntu HH 8.04.3 Windows XP CZ
Acer Extensa 5620 : Ubuntu HH 8.04.3 / OpenSuse 11 + KDE

menganito

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 1728
Re: článek na iDnes
« Odpověď #6 kdy: 12 Února 2008, 16:56:39 »
Myro: Pán Sponka vi vi je tiež pecka:D

A ten článok som čítal už dávnejšie (technet čítam celkom často) a potešilo ma že aj jednoznačne pro-MS portál informuje pomerne objektívne o Linuxe...

existpierre

  • Host
Re: článek na iDnes
« Odpověď #7 kdy: 12 Února 2008, 17:49:44 »
pekny clanok :P , ja som rad,  ze som zahodil auticko a objednal som si lego motorku :P

btw necyklopedia lol :D KDE a NIKDE, setric bohovy, taky pouzivam aj ja xDDD

Jirka125

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 128
  • "pandoliščí člověk"
Re: článek na iDnes
« Odpověď #8 kdy: 12 Února 2008, 17:58:03 »
Windows sú naozaj ako auto (kradnuté). Práca sním je ako jazda po dvoch kolesách,každý vie že čoskoro spadne.
A ešte jeden odkaz čo som našiel v diskusií http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Linux Hlavne príkaz pre spustenie šetriča obrazovky ma dostal :-)

Tak konečně vím, jak to s tím Linuxem je ;D Hned jak dorazím domů vyzkouším "mnt temelin"  "set temelin.output=80"  ;D
HP Omnibook xe 4100, Ubuntu 8.04 - Gnome, Xfce, Enlightenment DR17

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.