Zdravím vás všetkých!
Nápady a návrhy sú vraj vítané, tak začnem.
Som relatívne nový fanúšik tohoto operačného systému, odvtedy, ako som si ho nainštaloval na notebook za ním presedím podstatnú časť dňa, skúšam rôzne veci a tak ma to baví, že sa zabúdam učiť na prijímačky a matury.
Ako inak, nejde to bez problémov. Na prevažnú väčšinu z nich sa dá nájsť riešenie aj tu na fóre, alebo na wiki, ale niektoré veci (a je ich tiež dosť) sú pre mňa jednoducho neprekonateľné. Snažím sa pracovať nielen graficky, lebo tak sa veľa vecí nedá spraviť, ale najmä v termináli. Nie som programátor, začínam od nuly. Preto mi tie "bežné" veci, s ktorými sa stretávam pri údržbe systému (defragmentácia, firewall, sieťové nastavenia) nehovoria skoro nič.
Lebo problémov sa vždy nájde viac než dosť a aj po skutočne dlhom špekulovaní a študovaní manuálov z netu alebo z hockade viem z vlastnej skúsenosti, že sa človek pohne len veľmi ťažko. Tiež ak by som mal písať všetko, čo mi "leží na mojom linuxovom srdci" na fórum, tak by som asi dostal skoro ban.
Možno aj môj sused má Linux, len nemá na dverách napísané, že je guru a vedel by mi sem-tam dať nejaký trefný hint. Preto by som chcel predložiť jeden návrh, na založenie nejakej sekcie alebo oddelenia možno aj tohoto fóra (to už vyriešite vy), ktoré by malo zhruba takúto koncepciu:
1. Bolo by rozdelené na časti podľa miest, alebo okresov.
2. V každej časti by bolo možné nechať na seba kontakt (Jabber, ICQ a pod.), myslím osobu, ktorá sa vyzná viac,
a bola by schopná pomôcť s nejakým konkrétnym problémom (konkrétnosť je teraz najmä v hardvéri)