Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Boson - loading objects  (Přečteno 912 krát)

Pavel Tihlařík

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 299
Boson - loading objects
« kdy: 01 Dubna 2008, 18:18:16 »
Ahoj, Docela se mi tato hra (Boson) líbí. Nějakou dobu mi jela v pohodě a naráz mi začala padat při načítání... Skončím u loading objects.
Má někdo zkušenosti, co s tím?
Mám verzi 0.13, ta nejnovější.
Když se dívám, co mi vypisuje terminál, tak chyby začaly už při načítání zvuku... Ten by ale neměl mít na hru tak zásadní vliv.
Tady je výpis, začal sem kopírovat od zvuku, kde se poprvé objevily chyby.
Kód: [Vybrat]
BosonModel: [bool BosonModel::loadModel(const QString&)] loaded from /usr/share/apps/boson/themes/species/human/units/fix_helipad/unit.3ds(cached file: /home/pavel/.kde/share/apps/boson/modelcache/model-45a62010006a691ef0ee0c0584e471ad.bmf)
BosonModel: [BoBMFLoad::~BoBMFLoad()]
Boson Sound: [void BoPlayObject::reload()] /usr/share/apps/boson/themes/species/human/sounds/order_move_0.ogg
Boson Sound: [bool BosonAudioAL::loadFileToBuffer(ALuint, const QString&)] loading ogg vorbis file /usr/share/apps/boson/themes/species/human/sounds/order_move_0.ogg
Could not open vorbisfile library: libvorbisfile.so: cannot open shared object file: No such file or directory
Boson Sound: ERROR: [bool BosonAudioAL::loadFileToBuffer(ALuint, const QString&)] alutLoadVorbis_LOKI failed for file /usr/share/apps/boson/themes/species/human/sounds/order_move_0.ogg
Boson Sound: ERROR: [void BoPlayObject::reload()] unable to load file /usr/share/apps/boson/themes/species/human/sounds/order_move_0.ogg
Boson Sound: [virtual void BosonSound::addEventSound(const QString&, const QString&)] loading /usr/share/apps/boson/themes/species/human/sounds/order_move_0.ogg
Boson Sound: WARNING: [virtual void BosonSound::addEventSound(const QString&, const QString&)] NULL sound /usr/share/apps/boson/themes/species/human/sounds/order_move_0.ogg for order_move
Boson Sound: [void BoPlayObject::reload()] /usr/share/apps/boson/themes/species/human/sounds/order_move_1.ogg
Boson Sound: [bool BosonAudioAL::loadFileToBuffer(ALuint, const QString&)] loading ogg vorbis file /usr/share/apps/boson/themes/species/human/sounds/order_move_1.ogg
emergencySave(): retrieving current time for filenames
emergencySave(): trying to save game logs
boson: [bool BoGameLogSaver::saveMessageLog()] message log saved to boson_crash-20080401181435.messagelog
boson: [bool Boson::saveGameLogs(const QString&)] Done, elapsed: 50530
emergencySave(): game logs saved
KCrash: Application 'boson' crashing...
alsa_blitbuffer: Could not write audio data to sound device: Input/output error
ALSA lib pcm_direct.c:1268:(snd_pcm_direct_set_timer_params) unable to set timer parameters
X Error: BadDevice, invalid or uninitialized input device 158
  Major opcode:  150
  Minor opcode:  3
  Resource id:  0x0
Failed to open device
X Error: BadDevice, invalid or uninitialized input device 158
  Major opcode:  150
  Minor opcode:  3
  Resource id:  0x0
Failed to open device
pavel@ubuntupavel:~$
« Poslední změna: 17 Června 2008, 13:26:28 od Pavel Tihlařík »

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.