Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: WIn XP po nainstalování UBUNTU nenabootuje [vyřešeno]  (Přečteno 2224 krát)

ripluff

• Návštěvník
Dobrý den,
s UBUNTU jsem úplný nováček. Včera jsem nainstaloval UBUNTU, které jsem pak odebral pomocí WInXP instalačního CD - FIXMBR a pak jsem přes Partition Manager připojil odtrhané partitiony, které se vytvořili při instalaci UBUNTU zpět k hlavnímu partition, na kterém mám Windows. Vše běželo dobře, jako před tím, dokud jsem nenainstaloval UBUNTU znovu -_- Po instalaci běhá UBUNTU v pohodě, akorát se nechce nabootovat WXP, po chvilce bootování se počítač restartuje. Problikne ještě rychle cosi s modrym pozadí.

Žádám o pomoc, cokoli co bude fungovat, odebrat UBUNTU, neodebrat, to mi je momentálně jedno, hlavně ať se nic nestane datům co mám na C:

Předem dík moc za rady.
« Poslední změna: 16 Dubna 2008, 19:37:32 od Martin 'Želva' Malý »

Pepe999

• Stálý člen
  • **
Re: WIn XP po nainstalování UBUNTU nenabootuje
« Odpověď #1 kdy: 16 Dubna 2008, 13:35:28 »
Dobrý den,
s UBUNTU jsem úplný nováček. Včera jsem nainstaloval UBUNTU, které jsem pak odebral pomocí WInXP instalačního CD - FIXMBR a pak jsem přes Partition Manager připojil odtrhané partitiony, které se vytvořili při instalaci UBUNTU zpět k hlavnímu partition, na kterém mám Windows. Vše běželo dobře, jako před tím, dokud jsem nenainstaloval UBUNTU znovu -_- Po instalaci běhá UBUNTU v pohodě, akorát se nechce nabootovat WXP, po chvilce bootování se počítač restartuje. Problikne ještě rychle cosi s modrym pozadí.

Žádám o pomoc, cokoli co bude fungovat, odebrat UBUNTU, neodebrat, to mi je momentálně jedno, hlavně ať se nic nestane datům co mám na C:

Předem dík moc za rady.