Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: grafika ATI Radeon 2600 po instalaci Hardy Heron  (Přečteno 4741 krát)

popelar

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 209
grafika ATI Radeon 2600 po instalaci Hardy Heron
« kdy: 12 Května 2008, 09:44:54 »
jsem začátečník..uviděl jsem balíček ovladačů na ATI..tak jsem ho stáhl a výsledek bílá obrazovka..provedl jsem novou instalaci a tomuto balíčku se vyhnu..Mám ATI Radeon 2600 ...
« Poslední změna: 14 Května 2008, 01:04:44 od Anna Taliánová »
-AMD Athlon II QuadCore X4, Saphire Radeon HD 6790 1GB DDR 5, WD 500GB - Win 8 Pro
-DELL Studio 1537/Sony Vaio SVE1512E6EW
-Samsug Vawe 8600

Evžen Šubrt

  • Závislák
  • ***
  • Příspěvků: 2218
    • EuGenio's Lair
Re: grafika ati po instalaci heron
« Odpověď #1 kdy: 12 Května 2008, 10:00:58 »
Mám Radeon HD2600XT - po instalaci se mi přihlásil správce nesvobodných ovladačů, 2x jsem kliknul a vše jelo v poho. Takto se nainstaluje Castalyst 8-3, čily druhý nejnovější ovladač fglrx. Pokud si stáhl ten nejnovější (tedy 8-4), může být problém právě v tom. Mnoha lidem se na Ubuntu 8.04 tento ovladač rozchodit nepodařilo (nainstaloval se jakoby korektně (žádné chyby), ale tak nějak "napůl", akcelelerace pořád přes mesa).

Doporučil bych "kompletne" odinstalovat vámi nainstalený ovladač - s apt-get použít purge, v Synapticu kompletně odebrat, a pak nainstalovat fglrx přes správce ovladačů hardware. A možná bych ještě před samotnou instalací vypnul compiz (tedy efekty plochy)
Athlon X2 6000+, MB ASUS M2R32-MVP, 6GB RAM, ATI Radeon HD7850 1GB, 1GB SSHD + 250GB HDD, Ubuntu 13.10 Saucy Salamander 64bit

popelar

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 209
Re: grafika ati po instalaci heron
« Odpověď #2 kdy: 12 Května 2008, 10:58:29 »
dík za radu..zatím jsem nic neinstaloval..takže ty cizí slova asi nebudu používat..ale pokusím se nainstalovat těch pět písmenek..snad to zvládnu